Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cavos Bay voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Cavos Bay

• 7Fam cleirbaut - Maes16-10-2016

Een goed, typisch Grieks hotel.

Dit hotel is een goed voorbeeld van een typisch Grieks hotel. Je mag geen grote luxe verwachten maar alles is er kraaknet en iedereen is er vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar had niets tekort. Ik kan me wel inbeelden dat er in juli en augustus heel wat meer volk en dus wat lawaai is, maar in september is dit niet het geval.De kamers (wij hadden kamer 304 en 305) waren naast elkaar gelegen en hadden een prachtig zeezicht. Ook hier komt de 'Griekse afwerking' weer tevoorschijn, maar alles werd kraaknet onderhouden. Misschien volgende keer maar eens de appartementen boeken? Het hotel is op wandelafstand (ong 500 m) gelegen van het centrum. Al bij al een aanrader voor een rustige vakantie.

• 9VAN DER PERRE RONNY20-06-2014

Ideaal gelegen om wandelingen te maken

Gelegen in Armenistis, een kleind dorp. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• 7peterbeej06-08-2013

Gezellige sfeer, veel rookoverlast

Ietwat verouderd hotel dat schuin naar de zee afloopt, waardoor je vanaf je terras een mooi uitzicht hebt. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Uitstekende schoonmaak. Uitstekend ontbijt. Helaas werd overal gerookt, ook in de ontbijtzaal - zowel binnen als buiten. Ook het wifi bereik was heel slecht, alleen bij de receptie, maar dan nog heel slecht.

• 9lexvanwijngaarden18-06-2012

Fantastisch uitzicht

Door de ligging op een rotspunt in zee heb je vanuit het hotel zowel zicht op zonsopgang (moet je wel vroeg zijn) als op de prachtige zonsondergangen. Het is een fraai hotel met prachtige terrassen en een mooi zwembad. Bij rustig weer kan je ook een duik in zee nemen. De kamers zijn wat gedateerd evenals de doucheruimte, maar overigens ruim en schoon. Het ontbijt is prima met ruime sortering. Wij hadden het er erg naar onze zin.

• 10Monika Sch.20-02-2008

Unser Hotel seit 12 Jahren.Super Lage auf einem Felsen über dem Meer.Sehr Gastfreundlich und familiär.Grosses Frühstücksbüffet.Alle sind sehr freundlich,wie Griechen eben sind.

• 9dirk12-02-2008

Goed gelegen. Aan de rand van het gezellige dorpje Armenistis. Niet zo erg ver van Nas (auto). Ruime kamers met heel ruim terras met ligbedden. Zeewaterzwembad zonder " handdoekleggersreserveerders". Mooi uitzicht op de zee met zons- opgang en zonsondergang. Uitgebreid Amerikaans ontbijtoffet. Hier zien ze (jarenlange griekse eilandengangers) ons zéker terug

• 9J.A. Stas16-09-2007

vriendelijke mensen. Zeer rustig appartement, supermarkt en restaurantjes binnen een straal van 150 meter. Geweldig uitzicht. Kortom: top!

• 10Gerrit en Emma Mulder19-06-2005

Ikaria is geweldig voor mensen die van rust houden en van de natuur.Het hotel is uniek gelegen mooier kan je niet wensen.Onze eerste kennismaking met Ikaria is GEWELDIG .Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Jos22-03-2005

Fantastisch mooi gelegen complex op een rots met uitzicht over zee. Hadden studio met zeezicht en toegang tot een groot terras.

Hotel Cavos Bay info

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Armenistis Rahes, 833 01