Hotel Cavos Bay

Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

8 reviews over Hotel Cavos Bay in het Nederlands

Een goed, typisch Grieks hotel.

Fam cleirbaut - Maes
16-10-2016

Dit hotel is een goed voorbeeld van een typisch Grieks hotel. Je mag geen grote luxe verwachten maar alles is er kraaknet en iedereen is er vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar had niets tekort. Ik kan me wel inbeelden dat er in juli en augustus heel wat meer volk en dus wat lawaai is, maar in september is dit niet het geval.De kamers (wij hadden kamer 304 en 305) waren naast elkaar gelegen en hadden een prachtig zeezicht. Ook hier komt de 'Griekse afwerking' weer tevoorschijn, maar alles werd kraaknet onderhouden. Misschien volgende keer maar eens de appartementen boeken? Het hotel is op wandelafstand (ong 500 m) gelegen van het centrum. Al bij al een aanrader voor een rustige vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Ideaal gelegen om wandelingen te maken

VAN DER PERRE RONNY
20-6-2014

Gelegen in Armenistis, een kleind dorp. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2014

Gezellige sfeer, veel rookoverlast

peterbeej
6-8-2013

Ietwat verouderd hotel dat schuin naar de zee afloopt, waardoor je vanaf je terras een mooi uitzicht hebt. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Uitstekende schoonmaak. Uitstekend ontbijt. Helaas werd overal gerookt, ook in de ontbijtzaal - zowel binnen als buiten. Ook het wifi bereik was heel slecht, alleen bij de receptie, maar dan nog heel slecht.

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastisch uitzicht

lexvanwijngaarden
18-6-2012

Door de ligging op een rotspunt in zee heb je vanuit het hotel zowel zicht op zonsopgang (moet je wel vroeg zijn) als op de prachtige zonsondergangen.

Het is een fraai hotel met prachtige terrassen en een mooi zwembad. Bij rustig weer kan je ook een duik in zee nemen.

De kamers zijn wat gedateerd evenals de doucheruimte, maar overigens ruim en schoon. Het ontbijt is prima met ruime sortering. Wij hadden het er erg naar onze zin.

Gereisd met partner in juli 2011
2008

Goed gelegen

dirk
12-2-2008

Goed gelegen. Aan de rand van het gezellige dorpje Armenistis. Niet zo erg ver van Nas (auto).

Ruime kamers met heel ruim terras met ligbedden. Zeewaterzwembad zonder " handdoekleggersreserveerders". Mooi uitzicht op de zee met zons- opgang en zonsondergang. Uitgebreid Amerikaans ontbijtoffet. Hier zien ze (jarenlange griekse eilandengangers) ons zéker terug

Gereisd familie in februari 2008
2007

vriendelijke mensen

J.A. Stas
16-9-2007

vriendelijke mensen. Zeer rustig appartement, supermarkt en restaurantjes binnen een straal van 150 meter. Geweldig uitzicht. Kortom: top!

Gereisd met partner in september 2007

2005

Ikaria is geweldig voor mensen die van rust houden en van

Gerrit en Emma Mulder
19-6-2005

Ikaria is geweldig voor mensen die van rust houden en van de natuur.Het hotel is uniek gelegen mooier kan je niet wensen.Onze eerste kennismaking met Ikaria is GEWELDIG .Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in juni 2005

Fantastisch mooi gelegen complex op een rots met uitzicht over zee. Hadden studio met zeezicht en toegang tot een groot terras.

Gereisd anders in maart 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Cavos Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavos Bay in Ikaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavos Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.