Appartement

Kenmerken
Restaurant

1 review over Appartement Atsachas (in Armenistis) in het Nederlands

2007

De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar hebben allemaal een fantstisch uitzicht over het strand en de baai van Livadi. Beneden is het restuarant, gelegen op de rotspunt, waar je heerlijk kunt eten, drinken en zitten. Het plaatsje Armenistis heeft ook een paar restuarants en is goed bereikbaar via het strand en het pad over de rotsen. Als je van winkelen, terassen en nachtleven houdt dan moet je niet naar Ikaria gaan. Hou je daarentegen van de Griekse sfeer, mooie zandstranden en een relaxte vacantie dan is Ikaria aan te bevelen en dan met name de appartementen Atsachas van Yannis en Evgenia. Vergeet ook niet naar het kleine vissersplaatsje Gialiskari te gaan (op loopafstand). Vanaf het terras van Karnagio (ontbijt, koffie, dranjes) heb je een fantstisch uitzicht over het haventje en het kleine Griekse kerkje.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atsachas (in Armenistis) in Ikaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atsachas (in Armenistis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.