vakanties Ikaria

Reviews over Ikaria

Een goed, typisch Grieks hotel.

Fam cleirbaut - Maes,
    16-10-2016

Dit hotel is een goed voorbeeld van een typisch Grieks hotel. Je mag geen grote luxe verwachten maar alles is er kraaknet en iedereen is er vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar had niets tekort. Ik kan me wel inbeelden dat er in juli en augustus heel wat meer volk en dus wat lawaai is, maar in september is dit niet het geval.De kamers (wij hadden kamer 304 en 305) waren naast elkaar gelegen en hadden een prachtig zeezicht. Ook hier komt de 'Griekse afwerking' weer tevoorschijn, maar alles werd kraaknet onderhouden. Misschien volgende keer maar eens de appartementen boeken? Het hotel is op wandelafstand (ong 500 m) gelegen van het centrum. Al bij al een aanrader voor een rustige vakantie.

Ideaal gelegen om wandelingen te maken

VAN DER PERRE RONNY,
    20-6-2014

Gelegen in Armenistis, een kleind dorp. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gezellige sfeer, veel rookoverlast

peterbeej,
    6-8-2013

Ietwat verouderd hotel dat schuin naar de zee afloopt, waardoor je vanaf je terras een mooi uitzicht hebt. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Uitstekende schoonmaak. Uitstekend ontbijt. Helaas werd overal gerookt, ook in de ontbijtzaal - zowel binnen als buiten. Ook het wifi bereik was heel slecht, alleen bij de receptie, maar dan nog heel slecht.

Fantastisch uitzicht

lexvanwijngaarden,
    18-6-2012

Door de ligging op een rotspunt in zee heb je vanuit het hotel zowel zicht op zonsopgang (moet je wel vroeg zijn) als op de prachtige zonsondergangen.

Het is een fraai hotel met prachtige terrassen en een mooi zwembad. Bij rustig weer kan je ook een duik in zee nemen.

De kamers zijn wat gedateerd evenals de doucheruimte, maar overigens ruim en schoon. Het ontbijt is prima met ruime sortering. Wij hadden het er erg naar onze zin.

Fijn pension

v.d berg,
    17-6-2012

pension maria elena is een echte aanrader, prachtig uitzicht,.

Ikaria scoort een 8,6 uit 10, op basis van 24 reviews