Sorteren

Reviews over Ikaria

Zalig rustig

Fam cleirbaut - Maes
    16-10-2016

Ga naar dit eiland Niet in juli en augustus, maar kies voor mei, juni of september. Dan is het er veel rustiger en hebben de mensen tijd. Een auto huren is echt wel een must om het eiland te verkennen en hopelijk is je Grieks een beetje goed ivm de wegwijzers. Je kan er overal lekker eten en drinken tegen kleine prijzen. Probeer zeker de Ikarian limonade en de plaatselijke wijnen. Er is bijna geen uitgangsleven maar dat stoorde ons totaal niet. Ook het aantal souvenierwinkeltjes lag aan de lage kant (volgens onze dochter). Kortom, een eiland om alle dagen te gaan zwemmen, lekker te eten en zalig niets te doen.

Prachtig groen eiland!

VAN DER PERRE RONNY
    20-6-2014

Heel mooie natuur waar men mooie wandelingen kan maken. Neem wel eten en drinken mee!

Ikaria scoort een 8,6 uit 10, op basis van 24 reviews