Reviews over Fournoi

Kees dijkhuis,
    12-9-2018

Uitstekend hotel. Schoon aardige mensen. Goed ontbijt en fantastisch uitzicht op de hogere verdiepingen

Puur grieks!

Hester,
    8-7-2012

Dit is een prima hotel gelegen in de haven en op loopafstand van de boot. Kamers zijn schoon en voorzien van alle gemakken. Hotel heeft wel veel trappen en dit geldt trouwens voor veel accomodaties en plaatsen op Fournoi. Wij hadden een kamer helemaal boven en hier heb je prachtig uitzicht op de haven. Het eiland is rustig maar wel echt Grieks. In de haven kun je prima vis eten.

Onvervalst Grieks

Ahles,
    10-10-2010

Een prima en het mooiste 3*** hotel van het eiland in de havenplaats van Fournoi, mooie ruime en zeer schone kamers, maak een keuze uit 2 t/m kamer 6 voor het mooiste beeld over de haven,

smaakvol en compleet ontbijt voor Griekse begrippen.

het eiland Fourm

noi te bereiken met Samos Spirit vanaf Samos en via Ikaria en Themina dagelijks en meerdere keren per week met de Hellenic Seaways Nissos Mikinos

De beste lokatie op Fournoi

Ahles,
    5-10-2010

Prachtig nieuw hotel 3***, vraag bij boeking naar kamer 2, 3, 4, 5 of 6 voor het mooiste uitzicht.

Prima ruime kamers, uitstekende badkamers met bad, om de dag schoon bedlinnen en per dag schone handdoeken. prima dagelijkse schoonmaak en groot terras.

vers en compleet ontbijt buiten op het terras.

Bijna dagelijkse ferrie vanaf Samos stad met samos Spirit via Ikaria Agios Kerikos en Thimena het kleine eiland tegenover Fournoi en Hellinic Seaways met de Nissos Mikinos