Appartement Meltemi Studios

Appartement
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Meltemi Studios voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Meltemi Studios in het Nederlands

Fantastisch plekje

Corrie Huiding-Stomp
30-9-2016

Dit complex ligt hoger waardoor je een fantastisch uitzicht hebt op de zee.

Je moet wel vervoer hebben want er is geen openbaarvervoer en een auto is beter dan een scooter.

De studios zijn goed met een terras of balkon en uitzicht op een geweldige zonsondergang . Touroperator heeft 3 studio's in beheer er zijn er in totaal 6.

Je kunt ook rechtstreeks bij de eigenaar huren. Basilis en Kiriaki Bourdos doen er alles aan om hun gasten naar de zin te maken. Verwacht op dit eiland geen uitgaans gelegenheid, hier kom je voor de rust, zee en de natuur.

Wij hebben hier 3 heerlijke weken doorgebracht, en kunnen deze studio' van harte aan bevelen.

Dit is het Paradijs!

Jan en Anita Meijer
2-7-2016

Vasilis en Kiriaki hebben ons een geweldige vakantie bezorgd!

Wat een geweldig verblijf: niets is dit echtpaar teveel.

Ze bleven ons verwennen!

Alles superschoon en goed voorzien van alles.

Overal horren.

Het plekje is zo stil dat je je eigen hartslag kan horen.

Alleen natuurgeluiden, dat tref je nergens meer, alleen hier.

We komen al vanaf 1976 in Griekenland, maar dit is nu al onze favoriet.........een geweldige tijd gehad!!

En dan het uitzicht zo ongelofelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meltemi Studios in Agios Ioannis (Limnos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meltemi Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.