Appartement Limnos View

Kleine hotelsWeer vandaag16°5°
Appartement Limnos View
9,7

2 reviews over Appartement Limnos View in het Nederlands

Limnos is een veelal ongerept eiland waar het woord toerisme in hele kleine letters wordt geschreven en Rust en natuurlijke schoonheid in grote letters. De bevolking is erg vriendelijk en voor redelijke prijzen kun je heerlijk eten en drinken.

Gereisd met partner in mei 2016

heerlijke plek

Janna
25-6-2016

Mooi verblijf met een geweldig uitzicht op zee, heerlijke rustige omgeving. De 2 dames zijn zeer gastvrij en maken elke ochtend een heerlijk ontbijtje (met o.a. eigengemaakte dingetjes). Weinig eetgelegenheden in directe omgeving, 1 piep-klein supermarktje. Autohuur zeker aan te raden, er is geen bus (wandelen naar 't stadje ca 40 minuten, fietsen te steil). Mooi rustig/authentiek eiland. Wij hebben het er héérlijk gehad!

Gereisd met partner in september 2015

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Limnos View in Agios Ioannis (Limnos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Limnos View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.