Appartement Evgenia Lemnos Seaside Resort

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
Appartement Evgenia Lemnos Seaside Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Evgenia Lemnos Seaside Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Evgenia Lemnos Seaside Resort in het Nederlands

Heerlijk

Jan,
17-3-2017

Evgenia Seaside is een in half 2015 geopend parkje.

Met 7 huisjes en een ontbijt/zit ruimte op het strand,waar tegen kleine vergoeding een heerlijk vers ontbijt geserveerd word.

Mooie en schone huisjes en dus vlak aan zee.

Naast het parkje een Taverne en in het dorpje langs de zee nog een aantal waaronder bar/cafe/taverne The Cave.

In een rustig dorpje waar een kleine super markt vlak bij is. Bij de buren zijn ligstoelen te huur en kan je ook een hapje en drankje nuttigen. De hoofdstad is op ongeveer 10 auto minuten en zeer gezellig. Alles bij elkaar een heerlijke plek waar wij zeker weer terug gaan.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi parkje

Jan,
14-3-2017

Heel goed ingerichte huisjes . Alles mooi , schoon en goed onderhouden. Gelijk aan zee . Met de mogelijkheid tot heerlijk ontbijten op het strand.Vlak bij een zeer klein supermarktje waar wel alle noodzakelijke dingen verkocht worden en waar je voor de volgende morgen heerlijk verse croissantjes en ander lekkernij kan bestellen.

Nadeel : het strand bij accommodatie moet nog vrijgemaakt van keien en voorzien van ligstoelen.(zou gaan gebeuren in 2017) Verder en superplek voor een rustige en zeer fijne vakantie op het heerlijke Limnos.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige tijd!

Frans
17-9-2016

Het strand bij deze huisjes bestaat het meest uit keien,dus niet echt een plek om te zonnen maar als je links van de huisjes een stukje verder loopt daar zijn ligbedden met parasols en een zandstrand (rustig)

Zeer vriendelijke eigenaar,spreekt zeer goed engels en staat voor een praatje open

De huisjes zijn in nieuwstaat zoals buiten en binnen en worden bijna elke dag bezocht door de werkster die haar vak verstaat (8) de huisjes zijn zeer ruim ingericht van binnen 1 ding was wel jammer er was geen koffiezetapperaat aanwezig op nog geen 50 meter is er een kleine minimarkt die redelijk aan de behoefte voldeed,we zijn er 4 weken geweest en alles gezien wat er te zien was,wat mij betreft een aanrader voor dit (nog) rustige eiland!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Ross Holidays

Staat te boek als studio, maar is zoveel meer dan dat. Is een zelfstandig huisje. De slaapkamer is deels afgescheiden van woongedeelte, dus eigenlijk een ruimte, vandaar studio. Keuken vrij compleet voor Griekse begrippen. Goede flatscreen tv.

Wij hadden huisje dat naast de maisonnette ligt. Wij hadden af en toe, vooral rondom 4:00 uur last van geluid vanuit het motorhuis onder de parkeerplaats. Dit hebben we gemeld en ze waten nog bezig met geluidsisolatie, dus hopelijk inmiddels opgelost. Vriendelijke eigenaar. Mooie tuin. Je loopt direct naar zee, maar strand veel keien, dus niet om te zonnen. Rechst van de huisjes heb je een prima restaurant. In voorjaar was in dorp zelf nog niet veel open. Minimarktje vlak bij. Kortom meer iets voor de rustzoekers dan voor de party-gangers.

Gereisd met partner in mei 2016

Goed voor 3 heerlijke vakantieweken

Peter De Decker
30-7-2016

Kraaknette, splinternieuwe en goed uitgeruste huisjes. Je stapt vanuit je huisje zomaar een tiental meter verder de zee in. Daar is wel geen strandje met strandstoelen en parasols, maar de sympathieke eigenaar Fotis heeft plannen om daar iets aan te doen. Een gezellige strandbar met alle voorzieningen vind je wel wanneer je 100 meter naar links stapt. De andere richting uit kom je bij de rotsen, waar het, naar Griekse normen, goed snorkelen is. Naast de deur is er een restaurantje. Goed eten, vriendelijke uitbater, maar alles gebeurt in extreme slow-motion! De andere richting uit, op zowat 500 meter, naast bar 'The Cave' is het ook heel lekker en heel wat vlotter. Het leuke van Agios Ioannis is dat alles dichtbij is. Hoofdstadje Myrina, met moderne supermarkt en leuke winkelstraat: 15' / luchthaven: 25' / het sublieme restaurant Mantella (niet te missen voor liefhebbers van authentieke Griekse keuken) in Sardes: 20'... Kortom, we waren heel tevreden en keren graag nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evgenia Lemnos Seaside Resort in Agios Ioannis (Limnos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evgenia Lemnos Seaside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.