Agios Ioannis (Limnos)

Vakantie in Agios Ioannis (Limnos)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Agios Ioannis (Limnos)

Reviews over Agios Ioannis (Limnos)

• 9Jan14-03-2017

Klein langgerekt dorp langs de kust

Agios Ioannis is een rustig dorp direct aan zee. Met een 5 tal tavernes en een snackbar. Met o.a. de cavebar met ligstoelen en de bar gedeeltelijk in de grot . Maar ook een prima restaurant.. en boven op de rots een kerkje. Er is een kleine supermarkt en er is de mogelijkheid op meerdere plaatsen strandstoelen en parasols te huren. Dus een rustig dorpje waar alles is maar in het klein. Wel op maar 10 minuten van de hoofdstad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Stranden

Gereisd met partner in september 2016

• 8Jacq05-09-2016

Erg leuk en gastvrij

We hebben genoten van deze vakantie zo'n, zee, en n leuk appartementen complex. Vriendelijke eigenaar, zeer behulpzaam. Het ontbijt was erg lekker ,met eigengemaakte producten. Pluimbos is veelzijdig. Er is veel te zien Rn te doen. We hebben er rondgereden in de auto en mooie plekken aangedaan. Het kerkje in de grot is n belevenis om te zien ( wel n klim) al met al n zeer geslaagde trip. Ga ook eens de zonsondergang boven op de berg bij het kleine kerkje meemaken. ( je moet daarna wel snel terug naar beneden want het wordt snel donker en het pad loop n beetje steil met n slechte ondergrond, maar wat mooi om te zien

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2015

• 10ANESTIS24-06-2016

friendly people,beautiful beaches

very beautiful beaches , delicious traditional food , friendly people , peaceful atmosphere

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 7eljacuis02-09-2015

Leuke plek voor de rust

Wij zaten in Porto plaza beach resort. Het is niet echt een dorp met dorpsplein. Er zijn een paar taverna's en strandbar bij Ratatongo. Verder is er weinig te beleven. Maar je kunt het vertier ook opzoeken bv Myrina, waar van alles te doen is bv een bezoek aan de burcht waar je een adembenemend uitzicht hebt. Verder is het strand bij Agios ioannos ideaal als je met kinderen bent loopt heel langzaam af , je kunt echt heel ver de zee in lopen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9peter05-07-2015

Rust

agios ioannis is een klein kustplaatsje op limnos met een mooi zandstrand Het plaatsje heeft 3 a 4 tavernes en zeker niet toeristisch Wij verbleven bij appartement parinthinalos we zaten n pal aan het strand wat ik iedereen kan aanbevelen die even weg wil van drukte en stress aan de overkant staat een klein supermarktje die alle noodzakelijke spullen heeft.Limnos is een authentiek grieks eiland .Wij hebben ervan genoten

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2015

• 8de Rijke28-05-2015

Rustige bestemming

Zeer rustige bestemming. Niet toeristisch en nog redelijk onbedorven. Slechts een pasr restaurantjes en een klein mini-marktje. Wanneer je van rust en natuur houd is dit een prima bestemming. Wil je erop uit dan is een auto onontbeerlijk. Super vriendelijke en behulpzame bevolking.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad