Hotel Sea View

1 review over Hotel Sea View in het Nederlands

Om nooit te vergeten!

Annet
18-6-2012

Om nooit meer te vergeten ... aankomst op het terras met uitzicht over dorp en baai en stilte! Zeer vriendelijk personeel! Je wordt van de boot gehaald en gebracht. Het hotel ligt op de berg. Van en naar het dorp moet je dalen en klimmen, maar er is een 'short-way' (10 min.) en het uitzicht vanaf je kamer is fantastisch! Grote kamers, van alle gemakken voorzien. Zelfs een net keukenblok met ijskast en voldoende servies. Elke morgen wakker worden, je balkon op lopen en genieten van de zon, stilte en het uitzicht!

Gereisd Met partner in mei 2012

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea View in Tilos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.