Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Porto Potha voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Porto Potha voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Porto Potha

• 9Johan09-02-2010

Heel leuk hotel

Leuk hotel, gerund door een zeer vriendelijke familie. Op een heel leuk klein mini eilandje.

• 8Fam. van Paassen 21-08-2009

Eenvoudig hotel met een prachtige ligging!

Net terug van Telendos. Kamers zijn heel eenvoudig maar redelijk schoon. De douche is wel wat behelpen, zo is er geen douchegordijn o.i.d. en wordt dus alles nat wat je er neer zet.

Het personeel, een kleine hotelfamilie, is erg vriendelijk. Zo is er altijd tijd voor een praatje. Standaard vergaten ze wel een deel van je bestelling te brengen, maar ach...

Het ontbijt bestaat uit geroosterd stokbrood, kaas en wat jam, koffie of thee en een gekookt of gebakken ei.

Bij het zwembad (zoutwater) heb je een prachtig uitzicht over de zee en Kalymnos. Er zijn voldoende ligbedden en parasols, maar de meesten zijn kapot gewaaid. Ook is de vloer rondom het zwembad niet mooi afgewerkt, maar het totaal plaatje maakte alles goed.

Kortom: een echte aanrader voor een rustige vakantie op een nagenoeg autovrij eiland. (op twee functionele driewielers na)

• 9Frank en Lotte14-09-2008

Topvakantie gehad! Genoten en tot rust gekomen!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, enorm vriendelijke en behulpzame familie die het hotel runt. Schone kamers, verwacht niet te veel luxe maar voor griekse begrippen prima te doen met koelkast en airco en elke dag schoonmaak. Wij hebben genoten van de mensen op het eiland, de overweldigende natuur en de rust.

Eten is het lekkerst bij Plaka en loop vooral ook bij de haven even door naar het kerkje en verder, daar is een super restaurant van de nederlandse Han en griekse Kalliopi! Heerlijk gegeten en een super relaxte sfeer! Als je dan nog even verder naar het hoogste punt doorloopt moet je ook zeker even wat handgemaakte souvenirs bewonderen bij de Nederlandse Anneke met haar 20 katten, een paar honden en haar twee eenden.

Een betoverend eiland voor mensen die echt even tot rust willen komen. Ook een tripje naar de overkant is aan te raden, wel een stuk drukker. Een bootritje 's avonds onder de sterrenhemel is ook een hele ervaring!

Zeker aan te raden!

• 8C. Ritmeester02-07-2008

Een hemels Grieks eilandje.

Een heerlijk eiland om even bij te komen na een drukke periode van veel werken. Ik zou bijna zeggen ga daar niet naar toe, want dan blijft het eiland zijn unieke identiteit behouden. Kortom een hemels grieks plekje.

• 10Ansje24-06-2008

Als je, zoals ik deze keer, niets anders wilt dan een weekje rust, ruimte, lekker eten en je welkom voelen, ben je in dit hotel en op dit eiland aan het goede adres.Lieve, behulpzame familie, schone (maar wel erg gehorige) kamers met lekkere douche, airco en koelkastje.Voor disco, shoppen en pinnen, kun je elk half uur met het bootje naar Kalymnos. De ferry vanuit Kos vertrok een uur te laat, maar de wachtende taxichauffeur had naar de reisagent gebeld en zowel de ingelichte bootsman als de hoteleigenaar hebben 'snachts geduldig op me gewacht. Geen overvolle hutje-mutje stranden (Paradise Beach is overigens een nudistenstrandje), wel zelf je eten en drinken meenemen. Ik ben zeker van plan nog eens terug te gaan naar dit hotel!

• 9Els en Talitha25-05-2008

Porto Potha ligt inderdaad op een schitterende locatie. En je krijgt nog lichaamsbeweging ook, want je moet wel even een paar trappen op voordat je bij het hotel bent... Maar dan heb je ook een prachtig uitzicht.

Nikos en zijn familie zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Helaas was het zwembad gereed op de dag dat we weer vertrokken, dus hier hebben we geen gebruik van kunnen maken... Het ontbijt was prima, je kon aangeven wat je wilde hebben en ze maakten steeds iets extra's zoals zoet brood, cake of gebak.

We hebben een heerlijke tijd gehad hier en gaan graag nog eens terug!

• 9Boukje10-08-2007

Wij hebben ons hart verloren aan dit eiland en zijn vriendelijke mensen. Porto-potha ligt rustig en op een eindeloos mooie locatie. Er is inderdaad niets te doen dan alleen maar luieren en genieten van het heerlijke eten,de aardige mensen en het prachtige uitzicht.De hotel familie is alleraardigst.Ga zeker terug!!

• 10Celine16-07-2007

Heb er net twee weken doorgebracht (juli 2007) Een mooi hotel, lieve familie, lekker eten, mooi strand; ik wilde niet meer terug! Goede service grote betrokkenheid en zeer behulpzaam. Nikos en zijn familie heb ik in mijn hart gesloten evenals Telendos zelf.

Geen auto's, geen scooters geen vliegverkeer maar alleen maar een ezel en locals. Aantal toeristen is beperkt, het eilandje heeft niet veel (hotel)bedden, een ideale vakantiestek om op adem te komen.

Genoeg te doen in de omgeving, duiken, snorkelen, bergbeklimmen, zeilen, wandelen, lekker eten, slapen, zwemmen, nog meer slapen ...

De hotelkamers zijn lekker ruim en schoon.

De hotelkamers 5 + 6 beschikken over een mooi groot balkon met een fantastisch uitzicht.

Voor herhaling vatbaar!

• 9Hans & Marianne18-10-2006

in oktober 2006 een week hier doorgebracht: wat een heerlijk rustig eiland en wat een behulpzame, vriendelijke hotelfamilie! Komen je ophalen bij de boot om je bagage over het pad te vervoeren en brengen je ook "midden in de nacht"(nou ja: 6 uur 's morgens) weer naar de boot en letten op of de bootsman zich niet verslapen heeft. Verder op alle strandjes zonnebedden te huur, maar de beste bedjes op Potha Beach en Paradise Beach. Tweede week oktober sluit het eiland wel geleidelijk - in hotel waren we al laatste en enige gasten. Van de zeven eettentjes waren er nog vijf open aan begin vd week en twee aan einde vd week.

• 10renger schram01-09-2004

ben verslaafd geworden aan dit hotel en al vaste gast sinds 1993.ben in 2003 niet geweest en moet en zal er dan ook dit jaar weer zijn.zal blij zijn dit hotel met zijn vriendelijke familie weer te ontmoeten.yassou renger

Hotel Porto Potha info

• Adresgegevens