Appartement Patmos Garden

GriekenlandDodekanesos overigPatmos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Patmos Garden voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 12 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 12 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

12 Reviews over Patmos Garden

• 8Jacques en Irma Romers23-08-2018

Geweldige 2 weken vakantie gehad,gaan zeker terug

Prachtige tuin met mooie appartementen, alles goed onderhouden...met uitzicht op het klooster van Chora...heerlijk zwembad met buiten douche en ligbedden....rustige omgeving en niet zo ver van de grot van Johannes.....supermarkt op loopafstand...hele zorgzame eigenaar en zoon....verhuren ook scooters wat een aanrader is om t eiland te verkennen.

• 10Aνα Κραψιτη02-08-2014

Καταπληκτική διαμονή!!!

Ποιότητα ,καθαριότητα ,εξυπηρέτηση ,ευγένεια και γενικά υπέροχη διαμονή ειναι αυτά που χαρακτηρίζουν το " Patmos Garden ". Το καταλληλότερο μέρος για παιδιά αφού ο υπέροχος κήπος και η πισίνα του καταλύματος ειναι πραγματικά υπέροχα !

• 10trouyar21-04-2012

superbe

En mi-saison, c'est un régal: le patron vous octroiera un bel appartement pour un prix très raisonnable et vous serez choyé comme un invité de la famille. On a adoré la beauté du lieu, en bas de la volée d'escaliers montant à Patmos, la qualité de la déco des appartement, la piscine éclairée la nuit et la fraternelle générosité de Gianni.

• 9Fam. de Wit11-08-2010

Mooi en rustig gelegen appartementencomplex!

Net terug van Patmos, nadat wij er bijna 20 jaar eerder ook waren geweest. Wat een drukte in het stadje Skala! Daarom hebben wij de rust van Patmos Garden destemeer gewaardeerd. Leuk zwembad in een mooie tuin, geen lawaai. Hier tref je echte rustzoekers. Aardig en attent eigenaarsechtpaar. Schoonmaak is prima, desondanks moesten wij in ons appartement toch de jacht op een heel grote kakkerlak openen. Al met al zijn wij zeer tevreden over deze accomodatie.

• 9Ron Moerkerken23-06-2010

Een oase van rust

Net terug van Patmos. Heerlijke tijd gehad in Patmos Garden. Mooie rustige ligging met, vanaf het zwembad, een schitterend uitzicht op het klooster in Chora. De eigenaren weten het je goed naar de zin te maken. Appartementen worden zeer goed schoon gehouden. De afstand naar het centrum van Skala is goed aan te lopen. Wat ons betreft een echte aanrader!

• 9annevanberg20-06-2010

Het best bewaarde geheim van Patmos

Ik was vorig jaar op dit complex, en wat een feest. Het complex is opgezet en wordt met veel liefde en gevoel voor detail gerund door Yannis en zijn Zweedse vrouw Eva. Er is genoeg ruimte voor privacy, maar ook oog voor de behoeftes van de gasten. Loop je te sjouwen met boodschappen, staat Yannis ineens voor je met zijn scooter. Is het fietsen te zwaar? Dan krijg je gewoon de electrische fiets. Droogrek bij elk app., kaarsjes, zelfs aan een vaatdoek is gedacht. Je hoeft echt geen attributen mee te nemen van huis. Het complex is een onverwachte oase van rust, die je zo voorbij rijdt als je niet weet dat hij er is. Van alle kanten een prachtig uitzicht op het klooster. Als ik weer naar Patmos ga (zou zomaar kunnen, wat een bijzondere plek!) dan weet ik al waar ik ga logeren!

• 8Tineke en Joost06-10-2008

een paradijsje

voor het negende jaar op Patmos en we wisten niet van het bestaan van Patmos Garden af. Tot dit jaar. Een echte oase. We hebben 3 heerlijke weken gehad, ook mede dankzij de goede zorgen van de beheerder en zijn vrouw. We hopen volgend jaar weer terug te keren op dit unieke plekje.

• 8j.m.lim & r.smit02-10-2008

prima stek

goed onderhouden apartstaande appartementen, en zeker naar griekse begrippen compleet ingericht strand is niet of nauwelijks te voet bereikbaar, maar het eiland heeft ruime keuze fietsen, scooters en auto's te huur

• 8Griekenlandliefhebbers10-08-2008

Klein(schalig) maar fijn

In de groene oase en met uitzicht op het bijzondere klooster ligt Patmos Garden dat wordt gerund door Eva (een Zweedse) en Ioannis (een Griek) met een prima gevoel voor gepaste afstand, maar die ook een rondje watermeloen geven ter verkoeling aan het fijne zwembad. De schoonmaak van de redelijk ingerichte apartementen is uitmuntend (Monica doet echt meer dan haar best). De ligging ten opzichte van Skala is niet gunstig. Uiteraard is zeven minuten lopen geen heel groot probleem, maar vooral 's avonds is het onplezierig door de auto's, brommers en bussen. Het appartement biedt privacy en de veranda is royaal. Kortom, top!

• 9marleen31-05-2008

het was super! niet ver van het stadje en toch heerlijk rustig. Zeker met de luiken dicht hoor je echt niks. Ook bleef het appartement lekker koel doordat het eigenlijk bijna heel de dag in de schaduw lag (nr 8 ). Het ligt in een prachtige tuin die elke dag weer genoeg water krijgt van jannis , de eigenaar( hierdoor wel behoorlijk wat insekten , beesten , muggen enzo). Bedden zijn voor griekse begrippen zeker goed en er word elke dag schoongemaakt! De eigenaar heeft graag contact met z'n gasten zodat hij ze het helemaal naar de zin kan maken.Ook je was wil hij wel even doen zodat je het niet met de hand hoeft te doen! echte aanrader ..wij gaan volgend jaar terug!

Appartement Patmos Garden info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij