Appartement Patmos Garden

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Patmos Garden

• 9Fam. de Wit11-08-2010

Mooi en rustig gelegen appartementencomplex!

Net terug van Patmos, nadat wij er bijna 20 jaar eerder ook waren geweest. Wat een drukte in het stadje Skala! Daarom hebben wij de rust van Patmos Garden destemeer gewaardeerd. Leuk zwembad in een mooie tuin, geen lawaai. Hier tref je echte rustzoekers. Aardig en attent eigenaarsechtpaar. Schoonmaak is prima, desondanks moesten wij in ons appartement toch de jacht op een heel grote kakkerlak openen. Al met al zijn wij zeer tevreden over deze accomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Ron Moerkerken23-06-2010

Een oase van rust

Net terug van Patmos. Heerlijke tijd gehad in Patmos Garden. Mooie rustige ligging met, vanaf het zwembad, een schitterend uitzicht op het klooster in Chora. De eigenaren weten het je goed naar de zin te maken. Appartementen worden zeer goed schoon gehouden. De afstand naar het centrum van Skala is goed aan te lopen. Wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Tineke en Joost06-10-2008

een paradijsje

voor het negende jaar op Patmos en we wisten niet van het bestaan van Patmos Garden af. Tot dit jaar. Een echte oase. We hebben 3 heerlijke weken gehad, ook mede dankzij de goede zorgen van de beheerder en zijn vrouw. We hopen volgend jaar weer terug te keren op dit unieke plekje.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8j.m.lim & r.smit02-10-2008

prima stek

goed onderhouden apartstaande appartementen, en zeker naar griekse begrippen compleet ingericht strand is niet of nauwelijks te voet bereikbaar, maar het eiland heeft ruime keuze fietsen, scooters en auto's te huur

Gereisd met partner in september 2008

• 8Griekenlandliefhebbers10-08-2008

Klein(schalig) maar fijn

In de groene oase en met uitzicht op het bijzondere klooster ligt Patmos Garden dat wordt gerund door Eva (een Zweedse) en Ioannis (een Griek) met een prima gevoel voor gepaste afstand, maar die ook een rondje watermeloen geven ter verkoeling aan het fijne zwembad. De schoonmaak van de redelijk ingerichte apartementen is uitmuntend (Monica doet echt meer dan haar best). De ligging ten opzichte van Skala is niet gunstig. Uiteraard is zeven minuten lopen geen heel groot probleem, maar vooral 's avonds is het onplezierig door de auto's, brommers en bussen. Het appartement biedt privacy en de veranda is royaal. Kortom, top!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9marleen31-05-2008

het was super! niet ver van het stadje en toch heerlijk rustig. Zeker met de luiken dicht hoor je echt niks. Ook bleef het appartement lekker koel doordat het eigenlijk bijna heel de dag in de schaduw lag (nr 8 ). Het ligt in een prachtige tuin die elke dag weer genoeg water krijgt van jannis , de eigenaar( hierdoor wel behoorlijk wat insekten , beesten , muggen enzo). Bedden zijn voor griekse begrippen zeker goed en er word elke dag schoongemaakt! De eigenaar heeft graag contact met z'n gasten zodat hij ze het helemaal naar de zin kan maken.Ook je was wil hij wel even doen zodat je het niet met de hand hoeft te doen! echte aanrader ..wij gaan volgend jaar terug!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9arietta24-08-2007

rustig gelegen appartementen complex. op loopafstand van het centrum van skala. de schoonmaak is perfect. eva doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. de stranden zijn goed te bereiken met bus of taxi. geen auto huren want met het openbaar vervoer kom je overal. leuk tavernes. wij hebben de hele vakantie(14 dagen) geen nederlanders gezien. echt een aanrader.

Gereisd met familie in augustus 2007

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats