Appartement Irene

We hebben een aantal aanbieders voor Irene voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Irene in het Nederlands

Wij komen nu al jaren in Patmos en de laatste 6 keer bij

Hanneke en Red van Holstein, 9-11-2007

Wij komen nu al jaren in Patmos en de laatste 6 keer bij Yannis en Irene in de studios

Zouden niet anders meer willen

Yannis en Irenen zijn hartelijke mensen die alles doen om het zo goed mogelijk te laten verlopen en je het gevoel geven dat je een welverdiende vakantie krijgt

Studios zijn schoon en degelijk ingericht Er is een mooi uitzicht en alles is binnen loop bereik

Verwend met groenten en verse eitjes van hun eigen tuin en kippen .Hou je van rust maar ook de gezelligheid van een terasje en wil je ook nog wat zien Er is genoeg te doen op dit kleine mooie byzondere eiland. een aanrader

Wij verbleven 3 nachten bij Studios Irene in Skala, Patmos. Schone, nieuwe studios, goed uitgerust, rustig gelegen en niet ver van de haven. Eigenaar Yannis en zijn vrouw Irene zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Yannis spreekt goed engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irene in Patmos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Irene scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.