We hebben een aantal aanbieders voor Patmos voor je op een rij gezet:

Reviews over Patmos

Prachtig eiland

Marja Exalto
    16-5-2015

De bestemming is geschikt voor gezinnen met oudere kinderen. Patmos is een prachtig eiland, hoewel de toename aan brommers en auto's het eiland over de afgelopen 20 jaar erg heeft veranderd. Toch blijft het een heerlijk eiland met mooie stranden en zeer vriendelijke bevolking.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Mooi en rustig eiland

P&T
    31-7-2014

Het is geen partyeiland, je kunt er goed vertoeven door de vele restaurants die aanwezig zijn. Er zijn genoeg bezienswaardigheden op het eiland zoals het klooster. Er meren genoeg cruiseboten aan, leuk om vanuit je luie stoel op het terras te bekijken.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

schoon mooi

peter
    26-8-2013

patmos is een mooi schoon en rustig eiland ,de inwoners zijn bijzonder vriendelijk en erg vrolijk ze genieten echt van hun eiland en volkomen terecht.patmos is echt een bezoek waard als je van rust en niet te toeristisch griekenland houdt

Gereisd Met partner in mei 2013

zeer geliefd eiland.

Bettina Weller
    3-8-2013

Zeer mooi omdat het veel mogelijkheden bied. Je kan zowel in cafe's en retaurants en bars tot diep in de nacht vertoeven, maar ook met een scootertje binnen weinige minuten helemaal alleen aan een stille strand zitten. Of aan een iets drukkere strand met watersport. De lokale mensen zijn uitermate vriendelijk en aardig! Inmiddels zijn er ook wandelingen uitgezet, heerlijk en zowel tussen de dorpjes als ook in de verlatenheid van zee en rotsen. Interessante en indrukwekkende geschiedenis (Johannesklooster), veel heerlijke stranden. Veel boten die dagtripjes naar andere stranden en andere kleine eilandjes in de buurt maken. Vaak zeewind dus zelden te heet. Klein maar zeer fijn eiland. Kom er al sinds 21 jaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

eiland voor rustzoekers

m.man
    22-9-2012

een vierdaags verblijf op dit eiland heeft ons doen beseffen dat er, zelfs in het hoogseizoen, rustige plekken te vinden zijn. Dit is, volgens ons, te danken aan het feit dat het eiland Patmos alleen per boor of Ferry te bereiken is..

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Patmos scoort een 9,2 uit 10, op basis van 33 reviews