Reviews over Mandraki - Nisyros

fijn hotel op heerlijk eiland

Annemarie,
    27-7-2011

Porfyris Hotel is een prima, midden in het prachtige stadje Mandraki gelegen hotel met een eigen (zoutwater)zwembad! Zeer hulpvaardige en aardige eigenaren.

Mandraki is een rustig stadje met prachtige straatjes en doorkijkjes. Overdag overspoeld door dagjesmensen van Kos, in de avond genieten van de restaurantjes aan het water of op het plein in het stadje. Nikia en Emborios bij de krater zeker bezoeken, maar dan tegen de avond en niet met alle dagjesmensen. Prijzen zijn duidelijk lager. Huur een auto voor wat een fiets kost op Kos! Griekenland op zijn best!

prachtig gelegen aan de haven.

C. Wagensveld,
    26-9-2010

Heel klantvriendelijk, nette kamers,allemaal met gezellig balkon. De meesten met uitzicht op de haven waar altijd wel wat te zien is. Helaas niet geschikt voor minder validen, maar desondanks kom ik er zeker weer terug!!!!!

Mandraki - Nisyros scoort een 8,9 uit 10, op basis van 9 reviews