Hotel Calypso

Hotel Calypso
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel simpel , aan de haven . Mensen ontwaken en de rust is er nog te vinden !

Was een ontspannen mede door de gastvrijheid van de plaatselijke bevolking !!

2 reviews over Hotel Calypso in het Nederlands

Hotel simpel , aan de haven . Mensen ontwaken en de rust is er nog te vinden !

Was een ontspannen mede door de gastvrijheid van de plaatselijke bevolking !!

Echt Grieks zonder zorgen

J A Zevenhoven
16-6-2009

Familie hotel met 2 sterren, 10 kamers in studio uitvoering met keukentje en klein balkon

ligging direct aan het kleine vissers haventje, 150 meter vanaf de haven waar de kleine ferrie boten aanmeren.

s`morgens lekker ontbijten met vers geroosterde broodjes en op vraag een spiegeleitje met bacon op het overdekte terras waar menig broodvisser de koffie eventjes komt drinken.

Mina, haar man en haar kinderen zijn zeer gastvrij en vriendelijk.

kortom echt Grieks in een leuk havenplaatsje met kleine restaurantjes.

zandstrandjes ideaal om met een huur scooter te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso in Lipsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.