Appartement Saraya Resort

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Saraya Resort

• 2019
    9Flexsan06-07-2019

Mooi eiland en plek om terug te gaan.

Prachtig gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Tip: huur een auto om het eiland te verkennen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

7P en M30-09-2017

Best leuk maar slechte bedden en altijd muziek

Saraya resort is een heel mooi hotel om te zien met een kleine bar bij het prima zwembad waar je lekker kunt eten. Jammer vind ik dat er heel de dag muziek gedraaid wordt in deze bar waardoor je nooit zonder geluid op je balkon kunt zitten. Wat is dat toch ontzettend jammer! Tegenwoordig moet blijkbaar overal maar muziek gedraaid worden waardoor de geluiden van krekels, vogels, de wind die door de bomen waait, kabbelend water en andere natuurgeluiden mijn inziens ernstig verstoord worden. Onze hotelkamer was goed van formaat met een lekker overdekt en schaduwrijk balkon. De bedden waren erg slecht. Een andere gast vertelde dekens op het matras te leggen waardoor dat beter zou liggen en toen stond ik inderdaad met iets minder rugpijn op. De airco op de kamer is prima (5 euro per nacht). De kamer werd niet heel goed schoon gemaakt. De douche was waardeloos: 60x60 cm met een douchegordijn wat niet dicht kon waardoor de hele badkamer nat werd inclusief de wc die vlak naast de douche stond. Het ontbijt was prima en de eigenaren waren erg vriendelijk. De ligging is mooi met uitzicht op zee en de burcht. Je moet wel 500 meter lopen naar de zee maar dat is goed te doen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9inesr10-10-2014

heerlijk plekje met uitzicht over de baai

Weer terug voor 3 weken op ons oude stekje..Inmiddels wordt de naam gewijzigd in Saraya resort.. Ze doen er ook veel aan een ster er bij te krijgen.. Verder voor ons eigenlijk alles zo'n beetje als de voorgaande jaren..

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9lieshout_129-10-2013

Heerlijk hotel, zeer vriendelijke eigenaren

Ligging een beetje ver van strand e.d maar verder zeer mooi en rustig gelegen

Gereisd met partner in september 2013

• 9Hans10-09-2011

mooie en vriendelijk

Een mooi gelegen complex bestaande uit verschillende gebouwen, de opgeknapte kamers rondom het zwembad en de wat oudere daar achter gelegen. Iedere dag schoonmaak, nette inrichting en bij een groot aantal kaners prachtig uitzicht over de baai. Ruim zwembad (je kunt er niet in staan) in een gezellige tuin met ligstoelen en bar. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel, je bent een gewaarde gast. Kleine tien minuten lopen naar het dorpje (ligt hellende weg) aan het strand waar ook de restaurantjes zich bevinden. Voor iemand die rust wil en genieten van het griekse leven een absolute aanrader

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9ines Reiber van Es20-06-2010

we zijn weer "thuis".

weer 3 weken genoten bij Chrissoula..wat was het nu rustig!Weinig weekend-Grieken en vooral: weinig Nederlanders.De crisis is echt te merken op dit kleine eiland... De appartementen waren, zoals al vele jaren prima..om de dag alles verschoond.. Het heerlijke zwembad, het uitzicht, kortom: volgend jaar weer 3 weken Leros, Chrissoula!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Marianne en Liesbeth04-10-2008

Lekker tot rust komen.

Wij waren voor het eerst voor een weekje op Leros/Alinda. Echt een geweldig eiland voor de liefhebbers die van rust houden. Het complex was goed gelegen,netjes en verzorgt.Slechts in 10 minuten ben je zo in de hoofdtraat, 2 supermakten en 2 kleine souvenierswinkeltjes. Restaurantjes waren er genoeg, waar je echt nog heerlijke Griekse gerechten kunt eten. Scooter gehuurd en zo het eland rondgereden. Geweldig.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Ria05-09-2008

Pareltje

Net terug van 2 weken Chryssoula, Leros. Mooi complex. Hadden appartement op begane grond en misten daardoor het uitzicht over zee. Schoonmaak prima. Om de dag schone handdoeken. Tijdens ons verblijf waren vrijwel alle andere gasten Grieks. Complex ligt wat hoog en daardoor dus wel wat klimmen. We hebben genoten. Leros is een aanrader voor wie van het echte Griekenland houdt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Ines Reiber van Es10-07-2008

Na ruim 2 jaar weer terug bij Chrissoula..Schitterend appartement, om de dag schone handdoeken en bedden..Schoonmaak erg goed..Nu bij de bar/zwembad een leuke Griekse, die goed Engels sprak..Verschillende appartementen zijn netjes opgeknapt...Bedden prima!Kortom, we hebben weer genoten op Leros!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10Nicole09-09-2007

Super mooi appartementencomplex met mooi zwembad, mooi uitzicht op de baai en superlieve eigenaars!

Gereisd met partner in augustus 2007

• KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen