Appartement Saraya Resort

Kleine hotelsWeer vandaag33°22°
Appartement Saraya Resort
8,7

14 reviews over Appartement Saraya Resort in het Nederlands

Saraya resort is een heel mooi hotel om te zien met een kleine bar bij het prima zwembad waar je lekker kunt eten. Jammer vind ik dat er heel de dag muziek gedraaid wordt in deze bar waardoor je nooit zonder geluid op je balkon kunt zitten. Wat is dat toch ontzettend jammer! Tegenwoordig moet blijkbaar overal maar muziek gedraaid worden waardoor de geluiden van krekels, vogels, de wind die door de bomen waait, kabbelend water en andere natuurgeluiden mijn inziens ernstig verstoord worden. Onze hotelkamer was goed van formaat met een lekker overdekt en schaduwrijk balkon. De bedden waren erg slecht. Een andere gast vertelde dekens op het matras te leggen waardoor dat beter zou liggen en toen stond ik inderdaad met iets minder rugpijn op. De airco op de kamer is prima (5 euro per nacht). De kamer werd niet heel goed schoon gemaakt. De douche was waardeloos: 60x60 cm met een douchegordijn wat niet dicht kon waardoor de hele badkamer nat werd inclusief de wc die vlak naast de douche stond. Het ontbijt was prima en de eigenaren waren erg vriendelijk. De ligging is mooi met uitzicht op zee en de burcht. Je moet wel 500 meter lopen naar de zee maar dat is goed te doen.

Weer terug voor 3 weken op ons oude stekje..Inmiddels wordt de naam gewijzigd in Saraya resort.. Ze doen er ook veel aan een ster er bij te krijgen.. Verder voor ons eigenlijk alles zo'n beetje als de voorgaande jaren..

Heerlijk hotel, zeer vriendelijke eigenaren

lieshout_1
29-10-2013

Ligging een beetje ver van strand e.d maar verder zeer mooi en rustig gelegen

mooie en vriendelijk

Hans
10-9-2011

Een mooi gelegen complex bestaande uit verschillende gebouwen, de opgeknapte kamers rondom het zwembad en de wat oudere daar achter gelegen. Iedere dag schoonmaak, nette inrichting en bij een groot aantal kaners prachtig uitzicht over de baai. Ruim zwembad (je kunt er niet in staan) in een gezellige tuin met ligstoelen en bar. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel, je bent een gewaarde gast. Kleine tien minuten lopen naar het dorpje (ligt hellende weg) aan het strand waar ook de restaurantjes zich bevinden. Voor iemand die rust wil en genieten van het griekse leven een absolute aanrader

prima accomodatie

Ines Reiber van Es
23-6-2011

Komen al jaren op Leros en meestal in Chrissoula.Momenteel worden er veel appartementen opgeknapt.Wij hadden een goed ingericht 2 kamerappartement.Aan de zijkant uitzicht op de geitenberg, voor over de baai van Alinda.Schoonmaak is altijd super om de dag schoon beddengoed en badhanddoeken.Hopelijk voor ons staat Chrissoula volgend jaar weer in de reisgidsen....

we zijn weer "thuis".

ines Reiber van Es
20-6-2010

weer 3 weken genoten bij Chrissoula..wat was het nu rustig!Weinig weekend-Grieken en vooral: weinig Nederlanders.De crisis is echt te merken op dit kleine eiland... De appartementen waren, zoals al vele jaren prima..om de dag alles verschoond.. Het heerlijke zwembad, het uitzicht, kortom: volgend jaar weer 3 weken Leros, Chrissoula!!

De hemel op aarde

Peter Cox
21-8-2009

Als je een echte vakantie wilt, moet je hier naartoe

We hebben er een geweldige week mogen doorbrengen, de eigenaren zijn geweldig en stralen de rust uit die het appartementencomplex ook verdient, het zwembad is groot genoeg, maar wel een beetje diep, je voelt je als familie daar, echt met een woord geweldig, ook het eiland Leros is een parel in de zee, iedereen is zo aardig en je komt echt tot rust, in het appartement meer dan genoeg ruimte, en alles is er aanwezig een koffiefilter en waterkoker zijn standaard, en dat vind je in griekenland bijna nergens.

Kortom een aanrader voor iedereen die rust zoekt, hier een scooter ipv een auto kun je echt alles zien

2008

Lekker tot rust komen.

Marianne en Liesbeth
4-10-2008

Wij waren voor het eerst voor een weekje op Leros/Alinda. Echt een geweldig eiland voor de liefhebbers die van rust houden. Het complex was goed gelegen,netjes en verzorgt.Slechts in 10 minuten ben je zo in de hoofdtraat, 2 supermakten en 2 kleine souvenierswinkeltjes. Restaurantjes waren er genoeg, waar je echt nog heerlijke Griekse gerechten kunt eten. Scooter gehuurd en zo het eland rondgereden. Geweldig.

Pareltje

Ria
5-9-2008

Net terug van 2 weken Chryssoula, Leros. Mooi complex. Hadden appartement op begane grond en misten daardoor het uitzicht over zee. Schoonmaak prima. Om de dag schone handdoeken. Tijdens ons verblijf waren vrijwel alle andere gasten Grieks. Complex ligt wat hoog en daardoor dus wel wat klimmen. We hebben genoten. Leros is een aanrader voor wie van het echte Griekenland houdt.

Na ruim 2 jaar weer terug bij Chrissoula

Ines Reiber van Es
10-7-2008

Na ruim 2 jaar weer terug bij Chrissoula..Schitterend appartement, om de dag schone handdoeken en bedden..Schoonmaak erg goed..Nu bij de bar/zwembad een leuke Griekse, die goed Engels sprak..Verschillende appartementen zijn netjes opgeknapt...Bedden prima!Kortom, we hebben weer genoten op Leros!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saraya Resort in Leros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saraya Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.