Appartement Leros Panteli beach

AppartementWeer vandaag34°25°
Appartement Leros Panteli beach

We hebben een aantal aanbieders voor Leros Panteli beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Leros Panteli beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische plek

Roel
13-10-2010

Heerlijke plek om te relaxen. Mooie appartementen vlakbij mooi strand met heerlijke ligbedden. Aan het strand een paar goede restaurantjes. Je kunt heerlijk toeren met brommer of auto op het eiland. Gezellig café met zitjes op het strand. Gratis internet.

Prachtige plek

Hans de Leeuw
14-5-2010

De eerste zachte bedden in Griekenland ! En niet alleen dat: rustig,direct aan het strand, complete, smaakvol ingerichte appartementen, goede ontvangst door Grieks-Nederlands stel en hartstikke nieuw.

Voorteffelijk. We gaan terug.

Jaap en Gonneke
17-10-2009

binnen 100 meter 3 goede restaurants.

Rustig en een nederlansds sprekende manager

Prachtige gloednieuwe appartementen op een idyllisch, authentiek Grieks eilandje.

De eigenaresse is Nederlandse. Dus de taal is geen probleem.

De appartementen en studio's liggen pal aan zee. Er is een gezellig cafeetje waar ook kleine hapjes te krijgen zijn. Vlakbij - aan de baai van Panteli - liggen verschillende restaurants waar je heerlijk kunt eten met uitzicht op zee. Het is heerlijk om met een (gehuurde) auto of scooter het eiland te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leros Panteli beach in Leros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leros Panteli beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Leros Panteli beach scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.