Appartement Chryssoula

8Ligging

Appartement Info

3 reviews over Appartement Chryssoula in het Nederlands

• 9w.g.limburg06-02-2015

geweldige apartementen, vriendlijke mensen.

september 2014 een week in apartemente Chryssoula heerlk rustig , prima ontbijt geweldig vriendelijke mensen en de dochter van de eigenaar is geen enkele moeite te veel als je vragen hebt. Rustige omgeving en een kleine wandeling naar de taverna's van Alinda. Wij zochten rust en die was zowel in het apartement als in Alinda aanwezig. Voor kinderen waarschijnlijk te rustig, maar wij waren dan ook wel op het eind van het seizoen. Wij zouden daar zo weer boeken als wij nogmaals naar Leros zouden gaan. Eiland is ook goed te bekijken in een paar dagen, redelijk klein eiland. een topper.! daarna nog een week naar Kalymnos. Ook mooi, maar voor ons springt Leros er bovenuit

8Inrichting
    8Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

• 9ines Reiber van Es17-08-2013

Zoals vanouds: Thuiskomen!!!!

Weerv heerlijk naar onze zin gehad bij Chryssoula..Elke jaar weer is het genieten.... Er wordt staades meer gerestaureerd/gerenoveerd......Gelukkig blijft ons appartementje hetzelfde en we hebben het er heerlijk!!!Het leuke was dit jaar dat er gasten waren naar aanleiding van onze reacties op vakantiereiswijzer....Ze hebben het enorm naar de zin gehad..!!

9Inrichting
    9Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte
    9Ligging

Met vrienden

• 6van Rennes29-09-2009

gemoedelijk complex maar ongezellig appartement

appartement was erg ongezellig/minimaal ingericht bv 1 grote lamp in de kamer, geen douchegordijn oid.

4Inrichting
    6Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

1 tip over Appartement Chryssoula

• w.g.limburg, 06-02-2015

ga zeker ook eens kijken bij het haventje van Panteli. Mooie baai ,geweldig fort boven op de berg met windmolens op de weg er naar toe en ook een terras bij die molens Geweldig uitzicht

0 vragen over Appartement Chryssoula

Appartement info