Appartement Boulafendis

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Boulafendis

• 9Latona03-02-2014

Echt Grieks

Wij zijn al meerdere malen in Griekenland geweest. Toen wij hier terecht kwamen in Leros wisten we pas Echt wat Grieks was. Hier hebben ze het echte Griekse eten ! Grieken komen ook zelf naar Leros op vakantie dat zorgt voor een fantastische sfeer. Wij zijn hier nu twee keer geweest en als het zou kunnen zou ik er elk jaar weer heen gaan!

Het enige jammere is de lange reis naar Leros toe, al zit hier ook een voordeel aan natuurlijk. In Leros kennen ze de echte massa toerisme nog niet en dat geeft een hele fijne sfeer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Arie02-08-2012

Ideale plek met een prachtig zwembad

Het appartement ligt achter een mooie klassieke villa tegen de heuvels van Leros. Uitermate vriendelijke sfeer zowel van personeel in het complex en het zwembad. Leros zelf is trouwens een aanrader omdat het veel geschiedenis heeft en het uit de route van de niet griekse toeristen ligt. Grieken zelf vieren er graag hun vakantie en dat geeft het een prettige losse sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8H.Samson09-11-2011

TOPPLEK

Meer dan uitstekend appartementencomplex. Alleen jammer dat wij de eerste dag werden "weggedouwd"in studiootje waarvan terras aan het pad lag waar alle gasten langsliepen. 2e dag meer dan goed gemaakt met uitzicht op zwembad. Het ligt wat buiten het centrum, dus voor een goede taveerne (Lambros) moest je wel even in de benen. Deze taveerne die bestierd werd door Effie maakt perfect voedsel en ALTIJD veel te veel, ook nog nadat we er wat van hadden gezegd dat de hoevvelheden gigantisch waren. Vooral de medzedes daar is een aanrader. Effie zag er erg vermoeid uit,maar zowel zij als het andere bedienend personeel waren uiterst correct en vriendelijk. Gaan er zeker weer naar toe.

De bediening in zwembadbar was van grote klasse, aardig en behulpzaam dus. Schoonmaak prima voor Griekse begrippen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9monique09-07-2011

heerlijk appartement met vriendelijke mensen

rustig en gezellig dorp, ga ook eens eten bij 'Steki"aan het einde van de boulevard. hele leuke griekse familie en heerlijk eten. het is een stukje lopen maar de moeite waard

Gereisd met partner in juni 2011

• 8erna & peter03-06-2011

mooie plek

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje Leros. Het app. is ruim en ziet er verzorgt uit. Wij hebben weinig last van de kustweg gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam indien nodig. De verbinding tussen Kos en Leros is niet optimaal. Als je op donderdag aankomt dan moet je lang wachten op de boot die je naar Leros brengt. De boot gaat om 20.30uur. Het lange wachten is de moeite waard om naar Leros te gaan. Wij zijn op de terug weg 1 dag eerder van het eiland vertrokken en konden zo de boot van 14.30 nemen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Nel van der Kroon20-06-2010

rustig, prima appartementen

de 2 kamer-appartementen zijn ruim en schoon en de keuken in van alle gemakken voorzien. De laatste dagen lieten ze het zwembad leeg lopen. Het strand is naast de weg . In het dorpje kun je heerlijk en voordelig menuutjes eten. Men spreekt soms alleen grieks. In de naaste omgeving is een bakker en supermarkt.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Gilbert en Mantra19-06-2009

gezellig

Mooi appertement, zeer vriendelijke eigenaar met mooie verhalen en betrokken bij zijn gasten. De vrouw van de receptie ook een topper. Dichtbij zijn taverners en supermarktjes. Weinig tot geen winkeltjes dus er valt niets te shoppen. Huur een scooter en bezoek de plaatsjes op het eiland, erg de moeite waard. leros ie een rustig, gezellig en vriendelijk eiland, met leuke tavernes en hele aardige mensen. Ga eens bij Nectarios eten die samen met zijn ouders het restaurant runt. Ook bij Spiros en zijn zonen kun je goed eten en overdag krijg je de bedjes aan het strand gratis. Wat ons betreft een heel leuk eiland maar niet voor meedere weken, 1 weekje is helemaal prima.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8yvon20-10-2008

een echt Grieks gevoel

de leuke witte met blauwe appartementjes zijn goed onderhouden en schoon. Een mooi zwembad en gelgen direct aan het strand. Leros zelf is leuk voor een paar dagen, en dan met een scooter...of voor de fanatieken wandelen...naar de vele strandjes of het kasteel.Ik vind wel dat Leros niet schoon is...eigenlijk gewoon vies.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Matteo18-09-2008

Vol lof

Fraai complex, prima gelegen in Alinda. Lekker groot zwembad met relaxte ligbedden, strand aan andere kant van straat, supermarktje op loopafstand en een gezellige bar naast de militaire begraafplaats. Zeer ruime kamer en terras. Bij aankomst was het beddengoed niet schoon, toen we hiervan melding maakten, hadden we binnen vijf minuten schoon linnen. Leros is een lieflijk eilandje, een aanrader voor een dag of wat.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Nel van der Kroon09-10-2007

We zijn een week in app. Boulafendis geweest en we zijn dik tevreden. Het 2k. appartement is heel ruim en vooral schoon. Iedere dag schone handdoeken en om de dag een schoon bed. Prachtig ruim zwembad en het uitzicht op de baai is grandioos. Het dorpje Alinda en omgeving is heel gastvrij en vriendelijk. Je kunt er heerlijk wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2007

Appartement Boulafendis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd