Tijdelijk €25 aanbetaling
7.8GoedScore uit 16 reviews

7.8GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Plaza

• 8jan en joke29-09-2017

oppassen dat je geen kamer aan de straatkant boekt

Kalymnos is een prachtig eiland voor mensen die geen all inclusive willen. Plaza heeft een goede ligging doch pas op voor straatkant!!! Met Telendos binnen handbereik een aanrader voor bezoek. Ook andere eilanden op korte afstand vanuit Kalymnos te regelen. Plaza heeft verder goede service.

• 9alie14-08-2017

prachtig

Rustig, mooi gelegen hotel. Ziet er allemaal keurig uit en ook elke dag netjes schoongemaakt zowel kamers als de rest in en om het hotel. Verder geen activiteiten bij hotel terwijl er een prachtig terras aan zee is en een grote lobby. Mooi zwembad,met restaurant en meteen aan zeewaar je ook je drankje kon bestellen . Het zwembad werd wel veel gebruikt door Grieken die die niet in hotel verbleven .Tijdens ons verblijf niet veel Nederlanders

• 9Verborgt René19-06-2017

Een hotel met belangrijke troeven

Een hotel dat over 2 heel belangrijke troeven beschikt. Eerst en vooral ligt het op een fantastische locatie. Het is prachtig gelegen tegenover het eiland Telendos en het zandstrand is te bereiken via enkele trappen vanuit het hotel. Het ligt aan de hoofdstraat te midden de restaurants en de winkeltjes. Een tweede belangrijke troef is het supervriendelijke en steeds behulpzame personeel. Uiteraard zijn er aan het hotel ook enkele mindere punten. Verwacht hier niet de supergrote luxe en uitgebreide ontbijtbuffet, maar naar Griekse normen is dit zeker voldoende. Het is een iets ouder hotel en zou zeker wat renovatiewerken kunnen gebruiken. De kamers zijn ruim genoeg, enkel een beetje meer legruimte in de kasten zou wenselijk zijn. Wij kunnen dit hotel zeker aanraden en voor ons was het zijn 3-sterren meer dan waard.

• 9Tiny05-09-2016

voor herhaling vatbaar

geode en nette accomodatie. Vriendelijk personeel

• 8Ruth en Morris05-08-2016

Erg fijn

Een mooi hotel op een goede locatie. Je stapt het hotel uit en kan zo via de trap(naar beneden) naar het strand. Bedjes 2 voor 5 euro, je betaalt er dus voor maar krijgt dan ook 'luxe' bedjes. Het hotel heeft een fijn zwembad waar je goed kunt liggen als het op het strand kets te hard waait.

Ik lees een aantal negatieve reacties over het balkon aan de weg. Ik zou als tip dan ook geven om zeker om een kamer met zeezicht te vragen. Hier zit je heerlijk rustig en geniet je elke dag van het geweldige uitzicht. Kamers worden elke dag heel netjes schoongemaakt. Service is goed, maar niet heel erg geweldig. ontbijt is prima. Broodjes toast verschillende soorten ei, yoghurt kwark en pannenkoekjes, goed te doen dus

Kalymnos is een aanrader voor iedereen die een zeer ontspannen vakantie wilt. Je kunt er heerlijk eten en drinken, en het eilandje is echt heel mooi. Als je uit het hotel komt en dan links gaat en een stukje loopt zit er een Nederlander die scooters en fietsen e.d verhuurd, de grootste tip die ik ieder zou geven: huur een scooter en ga het eiland rond! Je vindt de mooiste strandjes en verborgen plekjes.

Enige minpuntje, s avonds is er weinig te doen. Geen barretje of iets om wat te drinken maargoed, voor de echte rustzoeker is dit ook geen probleem!

• 6T. en D. Koelman09-06-2016

Nooit meer

Ontvangst niet vriendelijk. Wilden van straatlicht naar zeezichtkamer (hadden dat ook als voorkeur opgegeven) niet mogelijk terwijl er zo te zien nog genoeg kamers vrij waren. Het balkon was bijna op de straat met veel lawaai en aan de overkant was een rockband waar soms tot 4.00 uur de muziek aan bleef waar wij beslist niet van gescharmeerd waren, ook als de deur gesloten was nog goed hoorbaar.. Dat betekende 7 nachten niet slapen en niet best voor je vacantieplezier! Ons advies is dus, krijg je geen garantie voor een kamer met zeezicht boek dan een ander hotel!

• 7wilfrid van heeswijk08-07-2015

fijn hotel

ligging centraal in het dorpje, met een prachtig uitzicht op Telendos.

• 8wilfrid van heeswijk29-06-2014

management wisseling

drie jaar geleden zijn wij ook in dit hotel geweest en vonden het geen drie sterren waard. nu met een ander management is er veel verbetert, o.a. een uitstekend ontbijt en de rust in het hotel. wel zijn de kamers aan een onderhouds / schildersbeurt toe.

• 8marc vogelzang20-05-2013

geweldig goed hotel

het hotel is gelegen aanzze en heeft een eigen zwembad. goed voor een drankje en een hapje kan je bij het bar gedeelte terecht aan het zwembad waar nikos de boel runt. voor goede service en een fijn mooi hotel zit je bij plaza hotel massouri

• 8Jan14-09-2011

Prima - centrale ligging

We hadden een kamer aan de voorkant tegen over een pub doch daar hadden we geen last van. Was wel gezellig m.b.t. het uitzicht. Hotel is ideaal, mooi zwembad en je kan doorlopen naar het strand. Personeel was vriendelijk doch het ontbijt was een teleurstelling. Kwam je na 09.00 uur dan was alles koud of niet meer aangevuld ( enige minpunt ). Ligging in Massouri was geweldig centraal. Uitzicht over de ruwe bergen was mooi. Ondanks het ontbijt vind ik het wel een aanrader.

Hotel Plaza info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    MASOURI, 85200