Appartement Pegasus

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Pegasus

• 7Lisanne14-08-2010

Simpel, maar netjes en goedkoop!

Wij zijn vanaf Kos een paar dagen op Kalymnos geweest, de eigenarese van het hotel daar (perfect hotel overigens) heeft voor ons gebeld met dit door onszelf uitgekozen hotel. Het is een simpel hotel, met een duidelijke vergane glorie (grote eetzaal, maar geen ontbijt; Mooi uitzicht; Mooie marmeren vloer; meubels die ooit mooi waren enz). Maar nu is Friday, de dochter/het nichtje van de eigenaren daar een frisse wind door het hotel aan het waaien. Er zijn inmiddels Airco's op elke kamer en de kamers worden goed geschrobt. Wij zijn geen kakkerlak tegen gekomen (alleen vliegend, buiten). Zoals al gezegd een prachtig uitzicht vanaf het ruime balkon. Bedden waren niet heel goed, maar ik heb slechter mee gemaakt. Wel wat gehorig. Al met al een prima plaats om een paar nachten te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7vd berg04-07-2009

simpel maar niks mis mee

Als je niet voor de luxe gaat is het een prima plek met zeer vriendelijke familie die het bedrijf runt. inmiddels 3x geweest

Gereisd met partner in september 2008

• 1John14-08-2008

Een absolute afrader!!!

Het was de bedoeling dat we hier 8 dagen zouden verblijven, maar dit is er maar 1 geworden. Nadat we terugkwamen van een leuke avond in Massouri bleek de kamer te krioelen van te kakkerlakken... En niet zomaar kakkerlakken maar ontzettend grote. Na dit bij de eigenaar gemeld te hebben kwam deze met een spray die zou moeten helpen. Wij hebben aangegeven niet in die kamer te willen blijven, ook omdat die spray niet eens ingeademd mag worden, maar ook omdat het natuurlijk ontzettend onhygiënisch is. Een andere kamer was volgens de eigenaar niet beschikbaar, maar na enig aandringen mochten we de kamer er naast voor 1 nachtje. We hadden nog maar net de tassen binnen gezet, of de volgende kakkerlakken kwamen overal vandaan in die andere kamer. Toch moesten we blijven van de eigenaar, wat we natuurlijk niet gedaan hebben. Kortom, dit is absoluut geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4Alexander29-01-2008

Wij zijn er in augustus 2007 geweest. Kalymnos is een leuk eilandje en de appartementen liggen in een aardig plaatsje. Eilandje Telendos is leuk om heen te gaan en je kan er goed en gezellig eten. Snorkelen daar erg mooi. (Aan de kant van de open zee) Verder kun je een scooter of auto huren om zo het hele eiland te verkennen. Ook héél leuk is dat je vanuit kalymnos-stad de boot kunt pakken en eilanden in de buurt kan gaan verkennen. (kos/Rhodos/etc.)

De bedden in het appartement vond ik schandalig slecht. Twee weken bijna niet geslapen op die bedden. (De bedden aan het plaatselijke strand zijn nog beter) Daarnaast maakte de ventilator aan het plafond veel lawaai. Schoonmaken gebeurde slecht. Het uitzicht daarintegen was wel prachtig.

Conclusie: Het is een leuk eiland maar ga alsjeblieft niet naar deze appartementen, daar zou je nog wel eens spijt van kunnen krijgen...

Gereisd met partner in januari 2008

• 7P. Westbroek20-10-2007

Lekker rustig een eindje van de hoofdweg met al zijn scooters en toch midden in het centrum van Massouri.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Arjan07-08-2007

Wij zijn eind juli 10 dagen op Kalymnos geweest: schitterend eiland en hele vriendelijke mensen. De klim naar het appartement is elke keer zwaar, maar als je eenmaal boven bent is het uitzicht geweldig! Douche/toilet waren niet echt schoon, voor de rest niets te klagen. Een bezoekje aan Telendos is zeker de moeite waard! Mocht je voor bezienswaardigheden naar Pserimos gaan ga dan aub niet: er is niets te beleven daar! Eilandtoer is ook geen aanrader, je kunt het beste zelf op pad gaan. Als je richting Kastelli loopt kun je 's avonds een nog mooiere zonsondergang zien dan vanaf het appartement, je ziet dan namelijk de zon in de zee verdwijnen. Dagje Turkije is aan te raden, zelf met de boot naar Kos en vervolgens vanaf Kos naar Turkije (met boot Maria Star vanaf Kos-Stad hebben wij gedaan, prima ervaring). Uiteten is aan te raden bij Arco in Myrties, ze hebben er heerlijke specialiteiten.

Gereisd in augustus 2007

• 7Bart en Marike03-01-2007

Tijdens ons verblijf (mei/juni 2006) waren we de enige gasten. De receptie was onbemand; alleen de schoonmaakster hebben we gezien. Heerlijk balkon met fantastisch uitzicht. Verder zeer basaal appartement, weinig kookgerei, kleine wc/douche, beroerde bedden. De klim er naartoe is best zwaar in de hitte! De mensen in Massouri zijn zeer hartelijk. Dat maakt dat we graag teruggaan.

Gereisd in januari 2007

• 7Jeroen en Eline15-09-2006

Wij hebben eind augustus 2 weken lang op Kalymnos doorgebracht. Wij zijn ervan overtuigd dat Massouri het leukste en meest gezellige dorpje is. Er is niet heel veel te doen op het eiland., dus ga er vooral naar toe als je rust zoekt! Wel zijn de eilandtripjes naar Telendos (Euro 1,50) en Pserimos (Euro 3,00) een aanrader. Vooral op Pserimos kom je in een paradijs terecht. Eten in Massouri is vooral leuk en lekker bij Maria en Stelios (Massouri Square) en restaurant Panos (aan de doorgaande weg) mag ook niet overgeslagen worden. Appartement Pegasus was simpel en erg Grieks, het is inderdaad een korte klim, maar daarvoor krijg je wel een appartement op een toplokatie met inderdaad iedere avond een fantastische zonsondergang. Kortom: wij hebben genoten!

Gereisd in september 2006

• 6Wendy Phaff en Jan-Pieter Cop22-09-2005

Het appartement ligt tegen een helling, waardoor het alleen te bereiken is door de steile toegangsweg te nemen, vandaar het lagere cijfer voor de bereikbaarheid. Maar eenmaal op de bovenste etage aangekomen is het uitzicht echt geweldig, iedere avond weer een prachtige zonsondergang. Service hebben we niet veel van gemerkt omdat we de zoon van de eigenaar alleen bij aankomst hebben ontmoet toen hij onze koffer naar boven heeft gebracht. Het appartement was niet echt schoon, maar als je de hele dag op pad bent en `s avonds buiten de deur een hapje eet merk je daar niet zoveel van.

Gereisd in september 2005

Appartement Pegasus info