Hotel Oasis

Kleine hotelsWeer vandaag24°18°
Hotel Oasis
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

droom plaats

eric Maanders
18-8-2009

Gastvrij hotel, gelegen in het centrum van Masouri. JE hebt alles binnen handbereik. Vlakbij zit een scooter verhuur, gerund door een Nederlander, die alle hoekjes op het eiland kent en je dat ook graag laat zien.

En droom plaats voor je vakantie.

2007

Het personeel is ontzettend behulpzaam qua inlichtingen ie

Van Holsbeke Marleen
20-12-2007

Het personeel is ontzettend behulpzaam qua inlichtingen over excursies, moto-en autoverhuur: zij regelen ie voorje.

Nette kamers, buiten seizoen worden de kamers niet gepoetst op zondag, propere handdoeken kan je verkrijgen op vraag. Ontbijt zou mss iets gevariëerder mogen zijn, na opmerking hierover hebbe ze er een beetje variatie ingestopt. Een echte aanrader dit hotel, op loopafstand van strand, cafeetjes, resto's, voor elk wat wils! Wij gaan zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.