Hotel Oasis

4 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

et godt sted at bo

Lise
12-8-2010

ovenud rart personale som hjælper med alt, badet lidt småt men der kan bades og toilettes :-) gode senge og flot udsigt mod telendos.

droom plaats

eric Maanders
18-8-2009

Gastvrij hotel, gelegen in het centrum van Masouri. JE hebt alles binnen handbereik. Vlakbij zit een scooter verhuur, gerund door een Nederlander, die alle hoekjes op het eiland kent en je dat ook graag laat zien.

En droom plaats voor je vakantie.

2008

Great All Around Accomodations

Maria
10-7-2008

Extreemely warm atmosphere, friendly service and gracious accomodations at an insanely low price. Breakfast on the property's verandah was by far the best part. Very relaxing--would stay there again in a heart beat.

2007

Het personeel is ontzettend behulpzaam qua inlichtingen ie

Van Holsbeke Marleen
20-12-2007

Het personeel is ontzettend behulpzaam qua inlichtingen over excursies, moto-en autoverhuur: zij regelen ie voorje.

Nette kamers, buiten seizoen worden de kamers niet gepoetst op zondag, propere handdoeken kan je verkrijgen op vraag. Ontbijt zou mss iets gevariëerder mogen zijn, na opmerking hierover hebbe ze er een beetje variatie ingestopt. Een echte aanrader dit hotel, op loopafstand van strand, cafeetjes, resto's, voor elk wat wils! Wij gaan zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.