Appartement Norma

1 review over Appartement Norma in het Nederlands

geweldig!!!!!!!!

herman mieke
8-6-2010

na 23 jaar weer langs geweest het is ontzettend mooi geworden de mensen zijn super gastvrij.wil je een rustige vakantie ga naar Norma dat kun je echt bij tanken

Gereisd Met partner in juni 2010

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Norma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Norma in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Norma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.