Hotel Masouri Blu

1 review over Hotel Masouri Blu in het Nederlands

Een paradijs op Kalymnos

Jacqueline en Klaas
14-10-2014

Het hotel is prachtig. De kamers met frontaal zeezicht zijn super, vooral de Aphroditekamer is geweldig. Je krijgt echt waar voor je geld. Het uitzicht is geweldig. 's morgens wakker worden met vanuit je bed uitzicht op zee en het geluid van de golven op de achtergrond.Ook het ontbijt is erg luxe, uitgebreid en heerlijk. Het personeel is geweldig, behulpzaam en heel lief. Het hotel is net nieuw en staat bijna op het strand in Massouri. Het uitziht vanuit de kamer is subliem, het heeft een heel groot balkon waar het heerlijk toeven is. Als je het hotel binnenkomt is het net alsof je in een andere wereld terechtkomt. De prachtige inrichting van het hotel ademt sfeer en rust uit.

Gereisd Met partner in oktober 2014

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Masouri Blu in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Masouri Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.