Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Kalydna Islands

• 8Marly28-08-2017

Super!

Het hotel ligt in de plaats Panormos wat niet toeristisch is. Op een afstand van 10 minuten met de bus/auto/scooter liggen twee plekken die iets meer toerisme hebben. Dit zijn Masouri en Myrties. Als je het hotel uitloopt en naar rechts gaat zit een restaurantje Taverna Restaurant Nikolas. Hier kan je echt super goed eten voor een kleine prijs. Als je doorloopt naar kan je links naar het strand (hier zitten ook een aantal leuke restaurants) en als je doorloopt vindt je er nog een aantal. Aanrader is Il Posto Restaurant Cafe. Het is leuk om een scooter te huren. Dit kan bij een zaakje dichtbij het hotel en het restaurant Nikolas. Het eiland is leuk om rond te touren!

Hotel Kalydna Islands heeft vriendelijk personeel en het heeft een mooie binnenplaats met zwembad en barretje. Het is er erg rustig en kan lekker uit de zon zitten bij het zwembad. De kamers zijn prima, wellicht een beetje oudbollig, maar goed voor 8 dagen. Enige puntje is het matras, deze was aan vervanging toe!

• 9Jan Erkamp03-07-2017

Mooi en heerlijk rustig !

Wij zaten in appartement 125 links achter bij het zwembad. Binnen is recent geschilderd , heerlijke boxsprings elke dag schone lakens en kussensloop ( kwam waarschijnlijk door de hitte golf ) om de dag schone handdoeken en badlakens ! Er is 24 uur iemand bij de receptie , het ontbijt was uitstekend ! Koffie , thee , melk ,cacaopoeder , jus orange, wit en bruinbrood ,kaas ,ham heerlijke fetakaas ,yoghurt gemalen noten , cornflakes te veel om nog op te noemen. De schoonmaaksters deden erg hun best , dat er af en toe een mier of vlieg / mug in het appartement zat was geen ramp ! Het zwembad was na een paar dagen hitte gewoon warm, s'morgens werd het zwembad schoon gemaakt ,blaadjes en insecten die niet konden zwemmen werden eruit gevist en de bodem met een soort stofzuiger gezogen, en als je s'middag ging zwemmen werd het nog eens dunnetjes over gedaan. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ! Mochten zelfs in het appartement blijven ,wat normaal tot 12 uur was. Wij werden om 17.30 u pas opgehaald. WiFi alleen op het terras en receptie. Niet geschikt voor mensen met loop problemen , er zijn nog al veel treden, app boven en 9 treden terras , zwembad. Maar als je van rust houd , Ideaal.

• 8Peeter en Patries26-06-2010

tja....

gisteren terug gekomen van 12 dagen genieten ! Eten is er eigenlijk niet, ze serveren alleen een heel simpel ontbijtje, maar grieken zijn dan ook geen ontbijters. De kamers zijn normaal, maar verwacht geen super luxe, volgens mij is dat ook nergens te vinden op Kalymnos. Zeer zeker aan te raden om even heerlijk te onthaasten en de gedachten op nul te zetten. Hier zijn de grieken nog echt zo als vroeger !!! Fontana aan de over kant kan je goed lunchen, leuk en vriendelijk familie bedrijfje, Je kan ook heerlijk eten bij Il Posto, 10 minuten lopen richting Ellies. Een dag auto huren is ook aan te raden, kan je makkelijk in in 1 dag rond. Voor de wandelaars... neem goede schoenen mee en je kan de mooiste tochten maken. Wij gaan volgende jaar Juni zeker weer !!

• 8Tjitske en Be van der Meer18-09-2009

Een aanrader

Vorige week net terug gekomen van een verblijf van 15 dagen in dit prima hotel. Wat een gastvrijheid. Ook het openbaar vervoer prima te doen.We hebben ook het eilandje Telendos bezocht gaat vanuit Mirties elk half uur een bootje naar toe. Panormos is inderdaad rustig. Wel is het eiland wat slechter te doen voor mensen die niet al te goed ter been zijn. Verder is het zeker een aanrader.

• 10stok15-08-2009

klassehotel op een schitterend eiland

wij zijn net terug van onze vakantie op griekenland. een week hebben wij in dit hotel gezetten van 28 juli t/m 6 augustus 2009 en we willen de mensen van dit complex complimenteren met hun goede service en gastvrijheid. niks was te veel gevraagd als je ergens om vroeg. de kamer die wij hadden keek gelijk uit op het zwembad en was prima in orde. Panormos is wat rustiger dan de vakantieplaats Masouri, maar prima te bereiken met de bus of een auto. de omgeving van het eiland is erg prachtig en genoeg te zien. wij willen de mensen van het hotel een dikke pluim geven voor alles wat ze voor hun gasten doen, en dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen.

• 8i v d meijden 01-11-2008

voor herhaling vatbaar

alleen het ,,keukentje ''was knudde b.v.de electrische plaat werd heel langzaam warm en achter het aanrecht viel van alles

• 8bert en greta02-08-2008

net en gastvriendelijk hotel/appartementen

wij zijn in juli 2008 geweest en wij hadden een appartement,het hotel en appartement hoorden bij elkaar. het appartement was erg groot en voorzien van airco. het ontbijt kun je ook in het hotel regelen voor weinig geld deze was niet super uitgebreid maar wel voldoende. het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. het zwembad is niet geschikt voor kinderen zonder zwemdiploma want je kunt er niet in staan maar het wordt wel goed onderhouden . er zijn voldoende restaurants in de omgeving waar je voor weinig geld goed kunt eten,op het eiland zelf is niet veel te zien maar een tripje naar het zee museum en het eilandje telendos zijn een aanrader. voor rust zit je hier goed ook kun je hier uitstekend snorkelen. wij hebben het erg naar onze zin gehad .

• 9Inge Koolwijk-Twigt18-04-2008

Wij zijn een paar jaar geleden geweest en hebben het erg naar ons zin gehad,er heerst een bijna serene rust.Om uit te rusten een prima hotel en qua ligging niet eens zo ver van de zee vandaan,als u na de uitgang naar links gaat. Wij hebben veel met de bus gedaan kaartjes te koop aan de overkant bij de souvenierswinkel en de taxi is ook goedkoop een aanrader is om naar de zogenaamde fjorden te gaan en daar de boottaxi te nemen die vaart namelijk naar een privestrandje als u dit wil,en komt je op de afgesproken tijd weer op halen wel eten en drinken meenemen er is daar totaal niets. De spons factory stelt niets voor en is overal hetzelfde.Kalymnos is een bijzonder mooi en mens vriendelijk eiland zeker een aanrader.Neem een zaklamp mee de stroom wil nog wel eens uitvallen en dan is het langs de weg bijna niet meer terug te vinden!

• 9miranda27-09-2007

Zijn hier met vier gezinnen geweest,erg leuk ook voor de kinderen tussen 6 en 11 jaar.goede kamers mooie tuin en lekker rustig.Restaurants op loop afstand en genoeg keus.gaan hier zeker nog eens terug.

• 8Jolanda en Hans 26-07-2007

Mooi complex met een erg mooi zwembad omgeven door veel groen. Voor wie van rust houdt is dit hotel een goede uitvalsbasis om Kalymnos te verkennen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel Kalydna Islands info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)