Hotel Elies

7.5Goed

Griekenland, Dodekanesos overig, Kalymnos/Telendos

Op vakantie geweest naar Elies?

7.5Goed

4 reviews over Hotel Elies

• 7Jos26-08-2012

Een prima hotel als je geen luxe hoeft

Gewoon een simpel verouderd hotel met weinig bijzonderheden. Je hebt een kamer die is redelijk ruim. Een goed bed, airco, koelkast en douche met toilet. Er wordt goed schoon gemaakt en de bijna dagelijks schone lakens en handdoeken. Uitzondering zijn zondagen en feestdagen. Elies hotel ligt redelijk centraal effe lopen en je bent op het strand van Kantouni of van Linaria. Een brommer is aan te bevelen, echter de bus stopt op 2 minuten lopen en rijdt regelmatig het eiland Kalymnos over. Het hotel heeft een zwembad en bar. Ondanks dat het hotel gedateerd is, is het prima verblijven en genieten van Kalymnos. Complimenten voor het personeel en het eenvoudige maar goede ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Angela en Jos29-09-2011

Een prima verouderd hotel.

Het is een zwaar verouderd hotel in het plaatsje Elies op het fantastische Griekse eiland Kalymnos. De service van het personeel is uitstekend. Ze zijn zeer behulpzaam en de schoonmaaksters weten de oude inboedel nog prima schoon te houden. Als zij er niet waren was het niks meer geweest. Je krijgt iedere dag schone handdoeken en de lakens worden iedere andere dag verschoond. Het ontbijt is geen vijf sterren, maar van kaas tot een eitje en broodje met sap, melk of koffie staat vers klaar.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Kathleen Heylenbosch21-01-2005

Ons gezin heeft haar hartje verloren in het zalige Kalymnos. Hotel Elies is daar grotendeels voor verantwoordelijk. Sinds 1991 zijn we, met uitzondering van 1999 en 2001, elke zomer al op bezoek geweest voor minimum 3 weken. U kan zich voorstellen dat we ondertussen al goede vrienden zijn geworden met Niko en Anna, de Atheense eigenaars van het hotel, en hun personeel. Ook enkele horaca uitbaters in de buurt mogen we tot onze vriendenkring rekenen (restaruant Marinos -aan het rond punt- is een absolute aanrader!). Woorden schieten tekort om Panormos en haar inwoners te beschrijven - u zal zelf een kijkje moeten gaan nemen ...

Doe ze daar de groetjes!

Gereisd in januari 2005

1 tip over Hotel Elies

• Jos, 26-08-2012 Rapporteren

Aanrader als je niet veel wenst. Kalymnos is een heerlijk niet al te toeristisch eiland.

0 vragen over Hotel Elies

Hotel Elies info