Hotel Elies

Hotel Elies
7,5

4 reviews over Hotel Elies in het Nederlands

Gewoon een simpel verouderd hotel met weinig bijzonderheden.

Je hebt een kamer die is redelijk ruim. Een goed bed, airco, koelkast en douche met toilet.

Er wordt goed schoon gemaakt en de bijna dagelijks schone lakens en handdoeken. Uitzondering zijn zondagen en feestdagen.

Elies hotel ligt redelijk centraal effe lopen en je bent op het strand van Kantouni of van Linaria. Een brommer is aan te bevelen, echter de bus stopt op 2 minuten lopen en rijdt regelmatig het eiland Kalymnos over.

Het hotel heeft een zwembad en bar.

Ondanks dat het hotel gedateerd is, is het prima verblijven en genieten van Kalymnos.

Complimenten voor het personeel en het eenvoudige maar goede ontbijt.

Een prima verouderd hotel.

Angela en Jos
29-9-2011

Het is een zwaar verouderd hotel in het plaatsje Elies op het fantastische Griekse eiland Kalymnos. De service van het personeel is uitstekend. Ze zijn zeer behulpzaam en de schoonmaaksters weten de oude inboedel nog prima schoon te houden. Als zij er niet waren was het niks meer geweest. Je krijgt iedere dag schone handdoeken en de lakens worden iedere andere dag verschoond. Het ontbijt is geen vijf sterren, maar van kaas tot een eitje en broodje met sap, melk of koffie staat vers klaar.

2007

Bad zonder plug, gelukkig snel geleverd door receptie (verkeerde maat). Bediening vriendelijk, kamer netjes. Ligging vervelend maar we zijn ons lam geschrokken hoe druk Kalymnos is. Zijn net na een 8 uur durende overtocht van Samos gekomen en willen zo snel mogelijk weer weg uit deze heksenketel.

2005

Ons gezin heeft haar hartje verloren in het zalige Kalymnos

Kathleen Heylenbosch
21-1-2005

Ons gezin heeft haar hartje verloren in het zalige Kalymnos. Hotel Elies is daar grotendeels voor verantwoordelijk. Sinds 1991 zijn we, met uitzondering van 1999 en 2001, elke zomer al op bezoek geweest voor minimum 3 weken. U kan zich voorstellen dat we ondertussen al goede vrienden zijn geworden met Niko en Anna, de Atheense eigenaars van het hotel, en hun personeel. Ook enkele horaca uitbaters in de buurt mogen we tot onze vriendenkring rekenen (restaruant Marinos -aan het rond punt- is een absolute aanrader!).

Woorden schieten tekort om Panormos en haar inwoners te beschrijven - u zal zelf een kijkje moeten gaan nemen ...

Doe ze daar de groetjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Elies voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elies in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.