Hotel Pylaia

Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
Hotel Pylaia

We hebben een aantal aanbieders voor Pylaia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pylaia in het Nederlands

Uniek boutique hotel op Astypalaia

J A Zevenhoven
9-11-2009

Uniek boutique hotel gebouwd met gevoel voor design lokatie op circa 200 meter van het stadje Chora boven op een heuvel, gebouwd met vrij uitzicht over de zee, 2 kleine zwembaden en een 40 tal TOP kamers met schitterende inrichting. service gevoelig jong ondernemers echtpaar, je pak onze auto maar hoorden wij dagelijks! en zoek de leuke strandjes op Astypalaia, veel met kiezel en sommige met zand. Een eiland wat niet wordt plat gelopen door toeristen, gezellig Grieks plein met restaurants etc. Een vliegveld met een dagelijkse verbinding met Athene en enkele dagen per week met Rhodos en Kreta. kortom TOP

Gereisd Met partner in september 2009

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportZeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pylaia in Astypalea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pylaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.