Appartement Porto Raphael Hotel

GriekenlandCycladen eilandenTinos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Porto Raphael Hotel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
+115/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9.5Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Porto Raphael Hotel

• 10Carla van Overbeek01-07-2019

Geweldige plek

We waanden ons een beetje in het Griekse paradijs . Ontzettend aardige en hulpvaardige eigenaar en hun personeel. Door plotselinge ziekte van mijn man zal ik hen ook nooit vergeten, zo lief en hulpvaardig, daarna nog gebeld hoe het met ons ging. Heerlijke vakantieplek

• 8Annie -lyon31-07-2016

Nous avions fait le bon choix-hébergement au "top"

emplacement magique, rapport qualité -prix excellent, aménagement fonctionnel, espace agréable pour qui cherche le calme mais voiture indispensable. Les enfants sont bien accueillis mais ce n'est pas l'endroit idéal car la plage la plus proche manque d'attrait.!

• 9shannavandervalk04-06-2014

Prachtig appartementencomplex en mooie omgeving

Eenmaal aangekomen in de haven van Tinos reed ik met mijn auto richting Porto Raphael. Het appartementencomplex ligt iets buiten Tinos Stad, maar de weg daar naar toe is heel makkelijk te vinden. Ik reed de parkeerplek op en ik was mijn auto nog niet uit of ze stonden al naast me om mij te helpen met mijn bagage. Heel vriendelijk personeel dat ook nog eens prima Engels spreekt. De eigenaren van het hotel zijn ontzettend aardig en zijn altijd bereid je te helpen. Ze brachten mijn koffers naar mijn appartement waar ik een geweldig uitzicht had over zee en de andere eilanden. Het uitzicht is prachtig! In de avond heeft het ook een prachtig uitzicht vanwege de vele verlichting op Mykonos. Je loop het appartementencomplex uit en je staat gelijk op het strand. Verweg rijden met de auto of taxi voor een goed restaurant is absoluut niet nodig, want Porto Raphael heeft één van de beste keukens van Tinos. De appartementen zijn heel schoon, het is fris ingericht en de bedden slapen lekker.

• 10Straatjes02-06-2014

prachtig

voor een relaxte vakantie, is dit een echte aanrader. Prachtige ligging, sfeervol ingericht,overheerlijke keuken,zeer schoon, zeer service gericht.

• 10Ioanna31-05-2014

Een woord: GEWELDIG!

Dit traditioneel gebouwde appartementencomplex ligt op minder dan 30 m van het zandstrand van Agios Ioannis Porto. Het complex heeft een mooie tuin met bloemen en palmen en er is een kleine privé kapel. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Op de veranda van de taverna kun je genieten van heerlijke, door de moeder des huizes bereide gerechten, terwijl je uitkijkt over de Egeïsche Zee en de buureilanden Mykonos, Syros, Paros en Naxos. Uitstekende service en schoonmaak! De gastvrijheid en de vriendelijke sfeer zorgen dat je je er helemaal thuis voelt.

• 9hans_smit_113-06-2013

Echte gastvrijheid!

Porto Raphael ligt op het prachtige eiland Tinos. Dit eiland is niet echt toeristisch maar wel een ideale plek voor de echte Griekenland liefhebbers. En Porto Raphael is daar een prima accommodatie. Wij hadden een mooie ruime kamer met een prachtig uitzicht. Ook het bed en de badkamer waren dik in orde. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Het ontbijt is goed en wordt naar wens aangepast. En ook het restaurant is een aanrader. Heerlijk dineren op een mooi terras met uitzicht op zee. De ligging is rustig maar het leuke levendige Tinos-stad ligt op slechts 6 kilometer afstand.

Appartement Porto Raphael Hotel info

Facilities