Hotel Dolphin Bay

Hotel Dolphin Bay
9,2

4 reviews over Hotel Dolphin Bay in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Syros niet zo bekend maar...

eric_van_acker
17-9-2014

Het Dolphin Bay is een aangename verrassing: zowel ligging als service level zijn prima. Vlotte busverbinding naar de hoofdstad Ermoupoli. Groot zwembad al biedt de kalme golf (langzaam aflopend strand) evenzeer mogelijkheid tot zwemmen.

goed en mooi hotel ! naast het strand

Trijntje Medema
28-5-2009

Dolphin Bay is een goed en groot hotel met mooie gerenoveerde ruime kamers. Mooi gelegen aan het strand (door rustige doodlopende weg gescheiden). Het ontbijt (buffet) is prima ! zelfs cappucino te krijgen (automaat) één minpuntje: de receptie en restaurant enz. is niet heel sfeervol - de omgeving wel !

Netjes en goed hotel, maar weinig sfeervol

Trijntje
19-5-2009

We kenden dit hotel al van 10 jaar geleden, het is een prima hotel, maar niet echt sfeervol. de kamers zijn heel goed en ruim en schoon en je heb vaak een mooi uitzicht over Galissas Beach en het dorpje. Ontbijt is ook prima (buffet).

Het is een groot hotel - direct aan zee.

2007

We vinden het een schitterend hotel op een hemels eiland. We verblijven binnenkort voor de 4de maal in dit hotel. Het is mooi, zowel van hotel als van uitzicht, rustige omgeving, aangenaam, lieflijk en heel comfortabel, schitterend gelegen en buiten seizoen heel betaalbaar. We hopen er nog dikwijls terug te keren.

Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Bay in Syros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolphin Bay scoort een 9.15 uit 10 op basis van 11 reviews.