Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning

4 Reviews over Benois

• 9Yvonne26-03-2017

fantastich hotel met een heerlijk ontbijt

Mooi, rustig kleinschalig hotel in een kleine badplaats Gallisas. Er zijn een paar kleine restaurants in de directe omgeving. De plaats om te shoppen, flaneren, te eten en uit te gaan is Ermoupolis, de hoofdstad van Syros, 7 km verderop. Bus stopt op 50 m. Dit is het echte Griekenland, geen bingo, geen piet patat of broodje kroket. Nog weinig buitenlandse toeristen, maar vooral Grieken van het vasteland of uit het buitenland.

• 10Ton Heesakkers17-09-2016

Super 100% Perfecte locatie

Echt the place to be. Geweldige aardige mensen , te gek zwembad en perfecte kamers en prima uitgebreid ontbijt

• 10PQS29-07-2015

Heerlijk hotel

Het begon al goed met een gratis pick up van de ferry haven waar de eigenaresse ons ophaalde. Het is niet een erg lange rit en het is de moeite om tijdens het verblijf nog een terug te gaan naar Ermopoulis, een erg leuke stad, maar het wordt pas na 21:00 uur echt gezellig, daarvoor is het erg rustig. Het Benois is een prachtig hotel, zeer goed verzorgde schone kamers, met een prachtige moderne badkamer. Het ontbijt in het hotel is goed, je kunt lekker buiten zitten, er zijn tafels binnen en buiten opgemaakt. Er is voldoende keus uit verschillende broodsoorten, gebak, zoet en hartig beleg, fruit, komkommer noem maar op. Koffie van Douwe Egberts.... Het hotel ligt tegenover het strand en aan het begin van de straat met taverne's en barretjes. Er is verder geen restaurant in het hotel, maar voor een heerlijke espresso of wat anders is er een kleine bar, er is ook service aan het zwembad. We hebben echt genoten van ons verblijf! Kortom, een heerlijk hotel om bij te komen!l

• 10Jean & Nadine18-06-2011

Het beste hotel van onze Cycladen reis

Na een telefoontje werden we gratis afgehaald aan de haven.Aan de receptie konden we ons uitdrukken in het Frans of Engels, met alle persoonlijke wensen werd rekening gehouden. We kregen een fantastische en nette kamer op het gelijkvloers met alles erop en eraan en konden onmiddellijk in het zwembad duiken. Het ontbijt was voor Griekse normen overweldigend (zeker 4*). Bushalte voor de deur, met deze kan je 50% van het eiland verkennen. Op 100 meter een taverne waar de plaatselijke bevolking komt eten drinken, na de wijn mandoline spelen en zingen. Kom je naar Syros en zoek je een rustig plekje aan een gezellig zwembad en een perfect uitgeruste kamer, een adres: HOTEL BENOIT

Hotel Benois info

• AirconditioningBeschikbaar