Hotel Alkyon Syros

+49/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Alkyon Syros

• 10maayke21-08-2011

GENIET GENOTEN VOOR HERHALING VATBAAR

Een familie hotel met de allure van een 5 sterrenhotel, service kamers omgeving een dikke 10 met een griffel Iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon beddegoed, het ontbijt is standaard, maar je kunt er van alles bij krijgen dus lekker! Verder kun je genieten van eigen strandjes alles te voet makkelijk te bereiken. Het openbaar vervoer brengt je overal op het eiland en de laatste bussen rijden rond half 1 snachts. Er zijn diverse grote stranden voornamelijk bezocht door de Grieken. Opmerkelijk veel Fransen mensen. weinig nederlanders gezien Ermopoulis is de hoofdstad van Syros en van alle Cycladen eilanden een bedrijvig stadje met een levende haven en uitgaans sfeer. Ook een aanrader!!! Wij hebben genoten en danken Catherine en Jack en daughters en nicht Dimitri-Anna met een dikke kus tot volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Sonja Hansen25-06-2010

dejlig hotel

Alkyon er et rigtig dejlig familiehotel der er pæn og ren og en meget fin service der.Værteparret er også meget behjælpelig med forslag hvis man lejer bil de ved hvor de skønneste steder er på øen.

• 9Consten-Kok07-02-2008

Heerlijk rustig gelegen en zeer goed verzorgd hotel. De familie (eigenaar) van dit hotel doet er alles voor om je een fijne vakantie te bezorgen. De menukaart vond ik niet zo grieks, maar er was in deze rustige tijd en omdat ik alleen reis, de mogelijkheid om hetzelfde te eten als de familie, waardoor ik kennis maakte met hele smakelijke gerechten. Het zwembad nodigt uit om baantjes te trekken en daarna onder de palmbomen te genieten en te ontspannen. Dit hotel is absoluut een aanrader en zeker de moeite waard om de reis te ondernemen.

• 9Schuermans - Gorissen17-01-2008

zeer attentvolle Grieks-Franse eigenaars. Rustig gelegen aan de zuid-oostkust. goed onderhouden en ruim zwembad. Familiale atmosfeer. ideaal relaxoord. onze favoriet sedert 1991.

Hotel Alkyon Syros info

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)