Sorteren

vakanties Sifnos

Reviews over Sifnos

prima plek, een aanrader.

AHB
    5-7-2015

Hoofdgebouw met 5 appartementen en 1 vrijstaande bungalow. App. nr. 5 was heel riant met 2 grote balkons en een kleintje. Zon en schaduw. Complete inrichting, elke dag schoonmaak, regelmatige wisseling handdoeken en lakens. Goede douche, heet water. vriendelijke eigenaar die elke dag aanwezig is. Hij haalt je af bij aankomst, is behulpzaam. Je mag gebruik maken van de tuin met ligstoelen en ligbedden.

Je kijkt naar de berg en naar het dorp. Je moet door een nauw straatje om de accommodatie te bereiken.

Enkel eetgelegenheden in het dorp. Meer in de hoofdstad, niet ver.

Supermarkt dichtbij, busstation ook, naar alle delen van het eiland. Enkele wandelroutes starten in het dorp, de andere veelal in de hoofdstad.Echt wandeleiland, prachtige natuur en dorpjes.Standen in het zuiden. Hoofdstad en haven zijn de drukte plaatsen op het eiland.

Heel mooie plek, om naar terug te keren.

Aanrader

Wil Verheul
    16-5-2013

Prima plek om te verblijven. Eigenares en personeel doen alles om het je naar de zin te maken. Kamers schoon en knus. Klein, maar schoon zwembad.

hele fraaie plek dicht bij het strand

Veenstra
    1-10-2012

het appartement heeft een hele mooie ligging ten opzichte van het strand en uitzicht op zee. Het zag er zeer verzorgd uit

Wat wij misten was een goede koekepan om in te bakken

Goede prijs/kwaliteit

P. Vandeputte
    6-10-2010

Mooie studios gelegen in Kamares (500 m van ferry) aan het eind van het centrum.

Alle studio(s hebben zicht op de baai van kamares.

Heel ruime terrassen.

De eigenaresse, Evagellia, is een prachtig mens, altijd opgewekt en met een bulderlach die te horen is tot de andere kant van de baai.

prachtig

coppens anne-marie
    6-7-2010

Mooie onderhouden kamers, gebouw en ruimtes. Enorm vriendelijkeen hulpvaardige familie. Het ontbijt is voortreffelijk : rijstpap gemaakt met geitenmelk, yoghurt, cake enz.

Sifnos scoort een 9,1 uit 10, op basis van 11 reviews