We hebben een aantal aanbieders voor Santorini voor je op een rij gezet:

vakanties Santorini

We hebben een aantal aanbieders voor Santorini voor je op een rij gezet:

Reviews over Santorini

Genieten, Griekenland op zijn mooist!

Kim Riemens
    5-11-2018

Wat een heerlijk eiland! Wij verbleven in de DeNaxia suites, mooi en schoon appartementje met kleine prive jacuzzi op ons terras. Genieten! Wij zijn hier een week verbleven, dit is voor dit eiland meer dan genoeg! Wij hadden voor een week een autootje gehuurd. Dit is zeker een aanrader, gezien er bijna tot geen taxi’s te vinden zijn en de afstanden best wat uit elkaar liggen van stadje tot stadje. Met de lokale bus kan natuurlijk ook gewoon, maar voor ons was dit een ideaal vervoersmiddel! Op deze manier hebben wij het hele eiland kunnen ontdekken. Wij vonden persoonlijk kamari en perissa beach het leukste om lekker naar het strand te gaan . Fira is erg leuk om te bezoeken, prachtige uitzichten en de bekende griekse huisjes die romantisch aandoen. De bekendste stad Oia is leuk om gezien te hebben, maar best klein en gigantisch druk. Wij hebben in ieder geval erg genoten van Santorini!

Gereisd Met partner in september 2018

Griekse gastvrijheid met mooie uitzichten

Lou
    19-8-2018

Santorini is uniek met haar mooie witte huisjes, rotsen en mooie stranden. In het hoogseizoen wel erg toeristisch. Vooral Oia is bij zonsondergang enorm druk en viel tegen. Fira daarintegen wel mooi en beter te doen qua uitzicht ook erg mooi. Kamari heeft een fijn kiezelstrand met veel restaurantjes en barretjes. Gezellig druk. Altijd lekker gegeten en gedronken. Gastvrije, vriendelijke mensen. Binnen een week heb je de bezienswaardigheden van het eiland wel gezien.

Paul
    10-7-2018

Santorini is een fantastisch mooi eiland. Veel groen en heel aardige mensen. De prijzen liggen lager dan in Nederland en over het algemeen is het eten prima. Ook met de bus is het eiland goed te bereizen. Wij zijn er 9 dagen geweest en dat was voldoende om de highlights te zien, dit kun je doen met de huurauto of met de quad. We verbleven in Kamari en dat zou ik iedereen aanraden. Niet in Fira, de hoofdstad en niet in Oia, de trekpleister. De reden hiervoor is de grote hoeveelheid toeristen die van de cruiseschepen komen.

Prachtig eiland

Inge & Erik
    8-6-2018

Prachtig eiland om een keer te zien. Wij zijn 5 dagen hier geweest en wij vonden dat lang zat. Wij hebben heel het eiland op eigen vervoer bekeken. Geen excursies alleen google. Prima te doen dit eiland met een huurauto. Verdwalen doe je hier zeker niet. Duidelijk aangeven en anders google maps.

Highlights van dit eiland de vuurtoren Hoofdstad Fira en natuurlijk de stad Oia. Denk net te groot bij dit eiland want als je door het ene dorp wandelt sta je ineens binnen 30 min 2 dorpen verder.

Kijk goed voordat je ergens gaat eten eerst naar de menukaart. Bij de een krijg je alleen een stuk vlees en moet je de aardappelen en salade nog apart bestellen. Bij vele ook weer niet. Een aanrader om te gaan eten is bij rare meat geweldige gegeten daar. Zit in het plaatsje imervogli. Kijk uit voor oplichters op dit eiland. In het stadje Fira staan bedelaars te bedelen om geld terwijl ze niks mankeren. En bij red beach is vrij parkeren.

Leuk, klein eilandje wél toeristisch.

Natascha en Harro
    27-5-2018

Santorini is een klein eiland, nog kleiner dan Texel. Wij hebben het hele eiland zonder problemen kunnen verkennen met een scooter. Het is op alle bezienswaardige plaatsen wel heel erg druk en toeristisch. Om rustige plekjes te vinden zónder massa toerisme moet je wel je best doen maar ze zijn er wel ! Helaas probeert het (veelal NIET Griekse) personeel je overal in allerlei restaurantjes, barretjes e.d. naar binnen te krijgen. Dit wordt wel heel vervelende als je over de bijna 2 kilometer lange boulevard van Kamari (met alleen maar horeca tentjes) wandelt. Voor de zonaanbidders zijn er genoeg locaties om aan de zee te liggen. Leuk eiland voor een paar dagen of een weekje vakantie.

Santorini scoort een 7,2 uit 10, op basis van 426 reviews