Appartement Villa Rose

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°14°
Appartement Villa Rose
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rose voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Rose in het Nederlands

nette studio nabij het centrum van Fira

elisabeth hubregtse
29-9-2011

nette studio op korte loopafstand van het centrum van Fira, met keukentje, airco, balkon of terras. Zeer vriendelijke eigenaren voor wie niets te veel is. Ophaal en wegbreng service naar boot of vliegveld.

Klein zwembadje om af te koelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rose in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.