Appartement Villa Clio

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Clio voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering
  • 6.4Inrichting
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Villa Clio

• 10dwikjunk16-03-2014

Mooi weer

Leuke plek om te zijn. Erg vriendelijk

• 4m.tol30-09-2008

nooit meer

Van buiten ziet het er leuk uit,al is de tuin wat overwoekerd en lopen er s'avonds bijzonder grote ratten rond. Binnen is het echter een totaal ander verhaal. Bij intrek bleken de koelkast als mede het sumier aanwezige bestek ronduit smerig te zijn,die moesten we eerst schoonmaken,ook deed de helft van de verlichting het niet en nog erger (zeker met kinderen) lagen er diverse wandcontactdozen open evenals de aanwezige bedrading dit is echt schandalig en heeft ook een groot veiligheids risico evenals de brandblussers die in 2005 voor het laatst gekeurd zijn....... De spoelbak van de wc evenals de wastafel bleken ook bijna van de muur te vallen.daarna hebben we een 2e kamer geprobeerd waarbij de bedden ook superslecht waren en wij zijn best wel wat gewend op dat vlak. de douchebrak af en het wastafelsyfon lekte als een zeef daarna zaten we anderhalve dag zonder warm water en hebben clio maar verlaten voor een ander apartementen complex, zeer slecht dus........

• 7Cora29-08-2008

Onverwacht

De voorstelling die we hadden bij een 'villa' met 8 gerenoveerde studio's was iets anders dan de werkelijkheid. De inrichting van de "keuken" was minimaal en daarbij was het aanrechtblok krakkemikkig, de elektrische kookplaat kon ieder moment doorbranden, de wc lekte en het reservoir hing aan 1 schroefje, de wastafel begon al los te raken van de muur. Qua ruimte was het overigens prima en er werd elke dag opgeruimd en schone handdoeken neergelegd. Het gezamelijke balkonnetje wat we ons direct hebben toegeigend was wel leuk maar de stoelen zaten vreselijk omdat het kanvas niet goed was gespannen. Het 'barretje' in de tuin was overigens nooit open, maar dat hebben we niet gemist. De ligging van de villa is perfect, lekker centraal met Karfas en Chios stad dichtbij. Karfas was overigens best lekker voor een stranddagje (een parasol is wel nodig) en je kunt er ook lekker eten. Helaas ontzettend veel herrie (ook Chios stad) van al die barretjes die naaste de tavernes zitten. Chios is OK!

• 7W. van der Leck03-08-2007

Villa clio is een zeer verzord en leuk uitziend appatrementencomplex. Het ideale van dit appartement is dat het overal lekke dichtbij ligt. Zo ben je in nog geen minuut van het vliegveld verwijderd en ook zijn er op een kleine afstand 2 grote supermarkten. Ook ligt het appartement vlakbij het leuke badplaatsje Karfas met allerlei leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes en natuurlijk het grote zandstrand waar het heerlijk vertoeven is. Het eiland is ook echt prachtig met zijn in het noorden bijna vulkaan-achtige landschap en in het zuiden prachtig groen met zijn overvloed aan mastiek en olijfbomen. Wij hadden 15 dagen een autootje en dat was echt ontzettend leuk en we hebben dan ook het hele eiland gezien. Het mooise vond ik Mesta een prachtige oude stad waar de sfeer van vroegere jaren nog duidelijk te zien en te voelen is. Ook in Mesta kan je heerlijk Grieks eten en de mensen zijn echt heel erg vriendelijk!!!! Ja zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, al met al een SUPER eiland.

• 7W. van der Leck03-08-2007

Het appartement villa clio deed erg verzorgd en vriendelijk aan. De eigenarese was erg vriendelijk en de omgeving erg mooi en rustig. Ook de verzorging van het appartement was echt super iedere dag schone handdoeken en de kamer werdt iedere dag keurig schoongemaakt. De ligging was ook perfect wij zaten nog geen minuut van het vliegveld af dus erg lekker met het oog op reizen van en naar het vliegveld. Trouwens van het vliegveld zelf had je bijna geen last. Ook zaten wij vlakbij Karfas en daar had je leuke restaurantjes en kon je heerlijk een beetje de winkeltjes bekijken en het belangrijkste een heerlijk groot zandstrand. Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid van de Chioten en met ons autootje zijn wij iedere dag het eiland gaan verkennen. De omgeving was erg prachtig en de strandjes supermooi alleen een beetje jammer dat het voornamelijk kiezelstranden waren maar ja genoten hebben wij zeker!!! Een aanrader voor vooral mensen die van rust houden en van de natuur.

Appartement Villa Clio info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij