Hotel Veggera ****

Hotel Veggera

6 reviews over Hotel Veggera in het Nederlands

'Dit hotel nooit meer'

met partner, 4-6-2012

Net terug van 14 dagen Santorini. Receptie van hotel Veggera heel mooi.

Hele teleurstelling wanneer je binnen komt in je kamer.Wij kregen een kamer gelegen (en andere Belgen) in de sousoul van het gebouw. Hele muffe geur, Vuile lavabo en douche (2x stuk geweest).

Ontbijt is karig en eentonig.

Hotel Veggera is niet zijn 4 sterren waard.

Boek dit hotel niet in promo of je zit in slechte kamer. Santorini is prachtig maar er zijn waarschijnlijk heel veel betere hotels.

mooi hotel

eddy, 28-9-2011

pluspunten : direct aan strand , rustig gelegen,

veel restaurants in de buurt , handdoekservice voor 1€/dag

minpunten : vrij dure basisprijs , dure drankprijzen

Het is niet nodig om hp te nemen want er zijn genoeg restaurants in de buurt , onze voorkeur was Acropolis

Mooi hotel met 2 zwembaden direct aan het strand

Liesbeth Buermans-Gjeltema, 7-6-2009

Mooi aangelegd hotel met allemaal kamers rondom de 2 zwembaden. Ligt direct aan het strand, dus dat is ideaal, je hoeft alleen maar een straat over te steken.

De kamer van ons was eenvoudig maar wel schoon. Het ontbijt vonden wij nogal karig en eenvoudig. Er was weinig keus en variatie in het aanbod.

We hebben een aantal aanbieders voor Veggera voor je op een rij gezet:

Hotel Veggera is mooi aangelegd aan verschilldende pleintjes, waar ook de zwembaden zijn gesitueerd. Het strand bevind zich aan de andere kant van de weg.

Strand is schoon en ziet er netjes uit.

Wij hadden een eenvoudige maar schone kamer. De badkamer was iets aan de kleine kant. De kamer was eigenlijk voor 3 personen maar daar vonden wij hem toch wel te klein voor. Kamer had wel een balkonnetje waar we s'avonds regelmatig hebben gezeten.

Tevens vonden wij het ontbijt s'morgens heel erg karig, voor een viersterren hotel. Er was niet veel keus of variatie in het aanbod van brood en beleg. Maar met het gene wat we hadden probeerde we er iets van te maken.

Het hotel bevind zich in het zuidelijk deel van het eiland. Rondom het hotel liggen heel veel verschillende restaurants waar je lekker en goedkoop kunt eten. Een aanrader, restaurant Acropolis. Goede keuken en vriendelijk personeel.

Nog een tip: huur een quad om het eiland te zien. Hebben wij ook gedaan. Heel erg leuk.

in 2004 hier geweest

gino, 22-12-2006

in 2004 hier geweest. Heel persoonlijke service. Typische cycladenstijl gebouwen. Perissa is minder druk dan de andere plaatsen op santorini, dus ook minder duur én toch alles goed bereikbaar.

vriendelijk, rustig en gastvrij hotel

rudy, 2-7-2005

vriendelijk, rustig en gastvrij hotel.

Zeer verzorgd. Reeds 2 maal geweest

We hebben een aantal aanbieders voor Veggera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Veggera in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Veggera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Veggera scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.