Hotel Thalassa Seaside Resort & Suites

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag13°10°
Hotel Thalassa Seaside Resort & Suites
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Thalassa Seaside Resort & Suites voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel, in de maand September!

Bruintjebeer,
24-9-2014

Wij zijn net teruggekomen van een week Santorini in dit hotel. Alle vorige referenties deden ons echt beven van angst. Dit is echt ruimschoots meegevallen. Wij lazen dat het laag overvliegen van vliegtuigen een nachtmerrie is,dit is echter naar onze mening niet zo! Wij vonden het juist indrukwekkend! 5 á 10 x per dag kwamen zij overvliegen. Van 02:00 - 06:00 uur is er een vliegverbod ingesteld. Het eten was echter elke avond hetzelfde wat je na 3 á 4 x wel zat wordt, kwaliteit daarentegen was goed. Een kleine tegenvaller was de wat smoezelige badkamer en het niet mogen doorspoelen van het wc-papier (wat in Griekenland verboden is). Een groot min punt vonden wij zelf de zwerfkatten (5 stuks) die bij elke eetgelegenheid (met misschien wel vlooien) langs je tafel liepen waar een muurtje bij zat. Hier was het personeel vrij laks in de hygiëne te waarborgen. De bedden zijn hard en vrij smal (2 pers.). Een groot pluspunt was het zwembad! Voor de rest een top vakantie hier gehad!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Peuterbad

34 reviews over Hotel Thalassa Seaside Resort & Suites in het Nederlands

Prima hotel, in de maand September!

Bruintjebeer
24-9-2014

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Babs
7-9-2014

We waren behoorlijk geschrokken van de negatieve beoordelingen over dit hotel op Zoover maar het was heel erg fijn. Ja, vliegtuigen vlogen om de paar uur over maar het is een klein eiland. Dan ontkom je er niet aan. De kamers waren schoon, airco werkte top. De overwegend Russische gasten zijn niet meer of minder luidruchtig dan de Nl gasten. Personeel is super vriendelijk, niks is ze teveel en de massages zijn echt aan te raden! Eten moet je niet daar doen want aan de boulevard is het lekkerder maar dat is ieder zijn persoonlijke smaak. Kiezelstrand is prima te doen met waterschoenen. Huur een auto en verken dit prachtige eiland, het personeel schrijft alle mooie plekken voor je op de kaart. Het is een heerlijk rustig hotel, na 00:30 uur is het muisstil en hoor je alleen de zee. Laat je niet afschrikken door de negatieve reacties. Ze zijn echt overdreven!

Geen aanrader!!

Mathilda
1-9-2014

Hotel is pas overgenomen door de Russen, bleek achteraf. All inclusive formule zeer slecht, het avondeten was summier en werd de volgende dag weer als lunch opgediend. Ook was het erg onduidelijk wat het eten was. Daarnaast ligt het echt direct onder de landroute van vliegtuigen, wat een lawaai, van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. De mensen die eilandhoppen doen, zoals wij, worden in de slechtste kamers gestopt. De douchebak was niet groter dan 50 bij 50 cm. Drama!

Help

Marian
20-8-2014

Laatste vakantieweek verpest mijn hele cycladenreis.

40 vliegtuigen per dag over je bed over je strandbed en over het restaurant.

Drinken lauw uit plastic beker , eten koud en van slechte kwaliteit.

Zou niet in de gids mogen staan naar mijn mening.

Badkamer is een groot woord voor het hok met kitranden van 10 cm.

Bezint eer gij begint.

Kmers zijn heel oud, muf, douche veel te klein en vies. Bed is keihard. Bloedheet op de kamer! All-in eten en drinken is slecht. Ligt veel te ver lopen vd boulevard en weg erheen is onverlicht. Ligt precies achter (bijna onder) de landingsbaan van het vliegveld. Elk half uur komt er een vliegtuig op een meter of 100 over het hotel. Zelfs 's nachts!! Oorverdovend lawaai. Nagenoeg alleen maar Russische gasten en staff. Wij hebben veel gezien in de wereld en klagen niet snel, maar hiertegen willen we jullie graag beschermen. Dit hotel verstiert je hele vakantie op San Torini !!

Russisch hotel. Zegt dat genoeg?

Carla Vermeer
18-6-2014

We dachten bij het laatste hotel: laten we eens gek doen. All inclusive, prachtige foto's in de gids. Als we alles van te voren geweten hadden hadden we never nooit voor dit hotel gekozen. Dit is gewoon een Russisch hotel. 80% van de gasten zijn Russen. Slechte tafelmanieren, luidruchtig, respectloos. Houden alleen rekening met zichzelf. Ook personeel is Russisch. Kinderclub is Russisch en zelfs de Spa wordt gerund door een Russin. Eten is slecht en vaak koud, als er tenminste nog iets over is. Eerste kamer met grote lekkages en dikke zwarte schimmel in badkamer. Volgende dag kregen we pas de kamer die we geboekt hadden. Wat jammer dat onze vakantie zo moest eindigen.

Hier nooit meer.

Harry3060
22-9-2012

Dit was het laatste hotel in de serie van 4 eilanden (met 3 zeer goede hotels) maar ook meteen de slechtste.

De kamer was erg gedateerd, de badkamer was nog ouder het bed was krakkemikkig en bovendien was het er niet schoon.

Zelfs de stoelen op het balkon waren verroest. Gevolg is dat wij er zijn vertrokken met behulp van een hele goed host!!

Wat ons betreft gaan we nooit meer daar naartoe.

20 jaat terug in de tijd

Mibra
30-8-2012

Na eilandhoppen was dit het laatste hotel. Erg gedateert, matig ontbijt, en ligging zowat op landingsbaan vliegveld. Wij krijgen eerst kamer zonder balkon terwijl we in NL wel de duurste kamer hadden geboekt. Douche zeer krap met douchegordijntje. Balkondeur kon geeneens helemaal open zo oud was de deur.

Strand ook middelmatig, bedjes hadden niet allemaal kussens, grote keien en ongezellige bar.

Omgeving is ook niet uitnodigend. Aan andere kant van Santorini wel mooi lavastrand met trendy tenten.

Voor ons was dit hotel eens maar nooit meer.

Santorini

A. van Eeten
11-8-2012

Van onze eilandetrip op de Cycladen was dit onze laatste bestemming. Wat viel dat tegen !! de overige 3 hotels waren prima en dit hotel viel echt uit de toon. Het paste totaal niet bij de andere 3 . We kregen een zeer verouderde kamer met vieze badkamer in een zeer rumoerig deel van het hotel. De stroom viel om de 10 minuten uit. De douche was een bakkie van 80 bij 80 cm met vies gordijn en alles was echt oud. De meisjes aan de balie waren wel vriendelijk.In onze eilandentrip de Cycladen viel dit hotel helemaal in het niet bij de andere hotels: HET HOORT IN DEZE REIS NIET THUIS !! Hopelijk gaat de touroperator een ander hotel op Santorini zoeken, dat kwalitatief wel past.

Heerlijke vakantie

Chantal
14-6-2012

Een heerlijke vakantie gehad op Santorini! En daar heeft Thalassa Seaside zeker aan bijgedragen. Prachtig hotel, mooie zwembaden, wij hadden bij onze kamer zelfs een 'semi-prive' zwembadje wat bestemd was voor 6 kamers waaronder de onze. Het personeel van Thalassa is zeer vriendelijk, en het ontbijt goed. Wij hadden een voordeelkamer geboekt, deze was niet groot maar wel schoon, en hoeveel tijd besteed je nu op je kamer op vakantie!? Verder kun je inderdaad via het strand naar Kamari (niet op slippers!!), maar is het via de straat ook goed te doen. Een quad of auto huren en zelf het eiland verkennen is ons goed bevallen. Kamari zelf is leuk, maar wij gaan een eventuele volgende keer liever naar Perissa of Perivolos ivm onze leeftijd ;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalassa Seaside Resort & Suites in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalassa Seaside Resort & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.