Appartement Tamarix del Mar *****

9,5

18 reviews over Appartement Tamarix del Mar in het Nederlands

aanrader

roger, 8-10-2012

Kleinschalig hotel op 150 m van het kiezelstrand van Kamari. Privé-parking, zwembad (10m op 5m en 1.50m diep) twee kinderzwembadjes, ontbijtbuffet,poolbar, enz ...

Kamers, suites, enz ...

Persoonlijke en aangename service.

Aanrader, geloof me!

Heleen, 16-5-2010

Wij zijn nooit zo lyrisch over hoe het wel niet was op vakantie, maar dit is het dubbel en dwars waard om over te schrijven. Alles was super, en helemaal af. Het personeel was geweldig! Nog nooit zoiets meegemaakt.

aards paradijs

christina Matons, 28-9-2009

droom hotel!!eerst hadden we Kastelli resort met Vip selection 1 jaar op voorhand geboekt !!!en ...overboekt ,we hebben zelf dit hoitel gezocht !!het aards paradijs !!prachtige kamers ,complex lijkt net Melrose place ! kamers liggen rond het zwembad met ieder een prive terras en wij hadden prive brubbelbad ,een hele lieve barman !!fantastisch personeel!! top Hotel !!!

geweldige service

Michael en Willeke, 20-7-2009

Het was een prachtig hotel en de service was geweldig. Vanwege onze honeymoon kregen we een gratis upgrade en zijn we erg in de watten gelegd. Alles werd eraan gedaan om ons een goed verblijf te geven en met succes!

Ieder kamer is anders ingericht en de service is uitmuntend

Eigenlijk willen we over Tamarix del Mar maar 1 ding kwijt: SUPER!

Alles is hier perfect geregeld en ziet er geweldig uit.

Een absolute aanrader. Wij gaan hier zeker naar terug.

Wij zijn in mei 2007 geweest en vonden het fantastisch

E. de Groot, 30-1-2008

Wij zijn in mei 2007 geweest en vonden het fantastisch. Het ontbijt buffet was prima in een gezellige locatie vlotte bediening. Vriendelijke mensen goede service ook bij de receptie.De ligging was goed dicht bij het strand en boulevard. Een aanrader om nog een keer heen te gaan.

E. de Brandhof, 14-1-2008

We vonden het appartement keurig, service goed. Vriendelijke mensen gewoon een goed een prettig appartement.Ook de ontbijt service was zeer goed.

Complex was zeer verzorgd en het appartement was ingericht met zeer veel smaak.

Verzorging en bediening perfect.

Ligging in het dorp OK.

Hier hebben wij onze huwelijksreis gehad en dat is een echte aanrader!! Het hotel ligt centraal maar het is toch rustig, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening, erg mooie en ruime kamer welke iedere dag van top tot teen gepoetst werd. Het eilandje zelf is lief en idyllisch met die witte huisjes met blauwe daken en de uitzichten zijn fenomenaal wat ook de zonsondergang is. Al met al een perfecte honeymoon bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Tamarix del Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tamarix del Mar in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tamarix del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tamarix del Mar scoort een 9.5 uit 10 op basis van 18 reviews.