Hotel Sunshine

4 reviews over Hotel Sunshine in het Nederlands

Fijn kleinschalig hotel

René
22-7-2018

Hotel Sunshine is een hotel met vrij kleine kamers. Wel heel schoon en netjes. Ontbijt prima. Onlangs zijn alle kamers gerenoveerd. We zijn wel een beetje misleid door de foto's van het hotel want daar zie je ruime balkons voor je kamer maar dat viel tegen want het balkon wat wij hadden daar paste net een stoeltje tussen waar je kon zitten. Ligging is echt ideaal aan de boulevard aan zee met veel restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

Hotel Sunshine in Santorini is fantastisch! Het ligt direct aan de boulevard met daarnaast het strand met ligbedden. Het restaurant is geweldig. Hoewel er meer dan voldoende aanbod in het plaatsje is, is dit de beste plaats om heerlijk mediterraans te eten. Er is een uitgebreide kaart en de bediening is erg gastvrij en vriendelijk zonder opdringerig te zijn.

Het zwembad ligt aan de achterzijde van het hotel, dus met enige privacy (meeste hotels hebben hun zwembad aan de boulevard). De kamers zijn basic maar goed uitgerust en worden elke dag keurig schoongemaakt. Ze beschikken over een koelkast en airconditioning. Ook is er een smal balkon met twee stoelen. Het ontbijt is wat sober maar voldoende voor niet al te veeleisende mensen (koffie, thee, melk, Griekse yoghurt met muesli en honing, roereieren, worstjes, cakejes etc.).

Dit hotel is echt een aanrader voor mensen die een fijn familiehotel met bijbehorende sfeer zoeken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

prachtige locatie

Gaëtane en Ria
26-5-2011

Hotel Sunshine is voledig vernieuwd, eten grieks en zeer lekker, vriedenlijk bediening.

2006

Het was een vriendelijk maar sober hotel, vriendelijk personeel , mooie ligging tegenover het strand

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunshine in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.