Aparthotel Sigalas

10 reviews over Aparthotel Sigalas in het Nederlands

Heerlijk hotel

P de Wolf,
25-8-2018

Heerlijk hotel, prachtige tuin met zitjes en zwembad.

Privestrandje

Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken.

Schoon

Gereisd met partner in augustus 2018

Super fantastisch verblijf

Inge & Erik,
8-6-2018

Heel vriendelijk personeel. Wij hebben hier 5 dagen gezeten. Goeie uitleg bij aankomst van de eigenaar wat er te doen valt op dit prachtige eiland. Je kan op eigen vervoer ( aanrader als je net als ons 5 dagen gaat) en ook met bus of taxi dit ook allemaal goed uitgelegd. Je krijgt zelfs een formulier met hierop de bustijden.

Elke dag schone lakens en handdoeken. Als je tekort komt kan je altijd bijvragen. Zeer Hygiënisch. Wat voor ons een dikke plus punt ook is.

Ontbijt super verzorgd voor iedere wel wat en goed vers.

Heerlijk aan het zwembad waar je kan ontbijten. Zwembad niet al te groot maar wel lekker om even in af te koelen.

Vliegtuigen komen hier laag over en die hoor je uiteraard. Wij hebben er weinig last van gehad ook s'nachts niet gehoord. Wij waren overdag wel veel op pad.

Je kan hier ook lunchen voor een normale prijs en ook dineren. Dat was echt lekker.

Eigenlijk geen klachten voor dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

Gewoon doen!

Familie de Vos,
11-5-2018

Wat een ontzettend leuk hotel met privé strand. Wat me direct opviel was de Griekse sfeer en gastvrijheid. Een schitterende, rustige kamer met uitzicht op zee. Vliegtuigen komen, af en toe, over het hotel, maar wij vonden het niet storend. What you see is what you get als je naar de foto’s van de website kijkt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Neem wel een vest en lange broek mee. Gewoon doen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

D-reizen

leuk klein sfeervol huiselijk hotel , gelegen aan het strand. ontbijt was prima. maar ook lunchen, gewoon een borrel of een lekkere smoothie en/of de avondmaaltijd nuttigen (kleinere kaart of dagmenu) zijn aan te raden. eigen parasols en ligbedden. de mensen zijn aardig. ook de man van de receptie (eigenaar) wij hadden een kamer geboekt maar kregen een ruim schoon appartement met eigen terrasje . daarvoor moesten we dan 5 meter lopen naar het naastgelegen (stuk saaier) hotel omdat het voorhuis van het hotel sinds vorig jaar bij sigalas hoort. je hoeft het hotel dus niet in om bij je appartement te komen. je loopt alleen stukje over hun terras. tip: sigalas heeft ook beach-kamers, pal aan het strand. wij waren met ons 2. als ik nadeel moet bedenken zijn het de handdoeken, die waren niet wit maar beetje grijs en roken beetje naar azijn. ons bed was vrij hard maar we hebben er goed op geslapen. overvliegende vliegtuigen vonden wij geen probleem. maar goed, dat is persoonlijk. fira en oia zijn leuk. kamari boulevard, waar je via het strand met 4 min lopen staat, is klein maar wel gezellig om iets te eten of wat souvenirs te kopen.

Gereisd met partner in september 2017
Yiannis Sigalas, Owner, 29-1-2018

First of all thank you for choosing our hotel for your vacations.

We really appreciate your feedback and we are very happy that you enjoyed your stay

Hope to see you soon again

Best wishes

Yiannis

niet naar dit hotel

Anneke Hoorn
9-6-2009

De eigenaar is een barse man. Hij had ons overboekt. we hadden 1 pers.kamer betaald.Dat is op de andere eilanden prima gegaan maar niet bij Sigalas .Hij wilde ons met zijn drietjes in een appartement doen. Daar hadden we niet voor betaald.We kregen met de receptioniste een hele discussie(achteraf kwamen we er achter dat het zijn vrouw is).Om een lang verhaal kort te maken.Hij werd boos dat wij hun aanbod niet wilde accepteren.Hij ging schreeuwen en met zijn vuist op tafel slaan.Was erg bedreigend.Klacht naar de hostess en hebben een gratis diner gekregen.1 echtpaar is aan de overkant v d straat in een ander hotel gegaan, ook zijn eigendom was een ster meer,vond hij een reden om het aan te pakken, maar dat was alleen gebruik v d hotelkamer.Zijn personeel was heel erg vriendelijk wisten met de situatie ook geen raad.Vliegtuigen kwamen inderdaad laag over maar was ook best spectaculair.

Wij wonen in de buurt van Schiphol dus wij zijn wel wat gewend.

Gereisd met vrienden in juni 2008
2008

Fantastisch !!!

Joke
19-12-2008

App.complex Sigalas voldeed voor 100 procent aan onze verwachtingen :) Ons appartement leek zo uit 1000 en 1 nachten te komen , personeel was erg aardig , de kamers werden dagelijks schoongemaakt , en die norse man van andere beoordelingen was een grote lieve schat , en de vliegtuigen ja dat weet je als je boekt en wij hebben er by the way van genoten !!! Ik kan iedereen Sigalas aanraden , wij gaan zeker nog een keer :) Gr.Joke

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Nooit meer vlakbij een vliegveld!

Martien
16-10-2008

Dit was de laatste van 4 eilanden Cycladen. We hebben een geweldige vakantie gehad, en dit eiland was zeker erg mooi, maar niet het hotel. Dit ligt echt op een verkeerde (vlak bij het vliegveld) plek. De eigenaar is bovendien erg onvriendelijk. We komen hier nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2008

Helemaal top!!!!

M. Murdock
2-10-2008

Hele mooie accomodatie, hadden een beachsuite. Een echte aanrader. Wij waren aan het einde van het seizoen, dus de vliegtuigen vielen mee, na een dag ben je eraan gewend. En als je zo een mooie kamer hebt en zo het strand op loopt en na 400 meter op de boulevard zit, dan maken die vliegtuigen echt niet uit. Vond het wel interressant om ze van zo dicht bij te zien. Een ideale afsluiting van het eilandhoppen.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Geen aanrader

P. en C. Kemink
24-9-2008

Ligging abnormaal slecht. Complex ligt in aanvliegroute van 24 uurs vluchthaven, dus zowel overdag als 's nachts komen ze over je hoofd, landen letterlijk in de achtertuin, hoor je de aanzwellende remmotoren suizen, en zit je vervolgens in de kerozine en rubberlucht. Zeer beangsitgend allemaal, en niet echt de plaats om tot rust te komen. Weet niet wat er eerder was, maar iets is hier goed fout gegaan. De baas van het hotel is een zeer norse nurkse chagrijnige man, waar je geen ruzie mee moet krijgen. Geen aanrader. Zie foto

Gereisd met partner in juli 2007

Aan het begin van de landingsbaan

E.V. Dik
7-8-2008

Leuk hotel, goede kamers, alles wat je in een Grieks hotel verwacht, precies zoals de foto's, helaas alleen vlak bij het begin van de landingsbaan waardoor er dag en nacht vliegtuigen vlak over het hotel komen.

Gereisd familie in juli 2008

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sigalas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sigalas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.