Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sigalas voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Sigalas

• 8Simone24-06-2022

Netjes en vriendelijk personeel

Wij hadden de juniorsuite die erg ruim was . Alles is er aanwezig en er wordt goed schoon gemaakt . Je zit pal aan t strand ( kiezel en keien dus echt waterschoenen nodig) ook de boulevard is niet ver weg. Met de auto is t eiland goed te verkennen. Oia, fira en n paar dorpjes leuk om n keer te zien , maar verder geen mooi eiland . Eros beach is wel n mooi strand. Wij vonden de vliegtuigen overdag geen probleem maar helaas vliegen ze ook snachts. ENORM veel herrie en weinig slaap dus . De oordopjes die het hotel in de kamer klaar heeft liggen werken daar niet tegen. Daarom voor ons geen 2e keer. ( landingsbaan ligt echt maar 300 meteen vanaf t hotel em Wij dachten klein eiland dus maar n paar vliegtuigen per dag , maar t waren er in juni al zo'n 25 a 30 p dag helaas)

• 10John en Angela13-08-2019

Heerlijk

Een week hier verbleven. Fijne ligging direct aan het strand. Vriendelijk personeel. Ontbijt en lunch lekker. Een aanrader

• 9Nabuurs03-08-2019

Super verblijf!

We hebben heerlijk genoten in hotel Sigalas. Een fijne en rustige plek ondanks de lage vliegtuigen die overkomen. De boulevard is ongeveer 500 meter lopen en daar is erg veel beleving. Onwijs mooi plekje in Santorini!!

• 9Verhaegh05-05-2019

Fantastisch!

De accommodatie heeft als zeer groot pluspunt dat het pal aan het strand ligt. Heerlijk! Geen boulevard/straat er tussen. Geen verkeer. Eigenlijk hoef je niet eens weg. Zowel het ontbijt als ook a la cart lunch/diner is top! Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Appartement 33 was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Eigen terras en uitzicht over de zee! Elke dag werd het schoongemaakt. Een eigen huurauto is handig. Het is een klein eiland dus je bent snel overal naartoe. Wegen zijn goed. Parkeren was nergens een probleem maar het was wel nog laagseizoen... maar er is ook goed en betaalbaar openbaar vervoer. Zonsondergang is prachtig maar daar hoef je niet persé voor naar Oia (veel te druk). Een echte aanrader is een dagexcursie met de boot naar de vulkaan, hotsprings en Thirassa. Erg leuke ervaring! Red Beach zeker ook bezoeken! Voor een vakantie op Santorini moet je niet slecht ter been zijn. De centra van alle plaatsen zijn autovrij en je moet best veel lopen. Bijna overal bergop/bergaf en veel trappen. Enige minpunt van het hotel voor sommigen: laag overvliegende vliegtuigen. Wij hebben er weinig hinder van gehad maar ik kan me voorstellen als de frequentie in het hoogseizoen toeneemt dat er mensen zijn die dit erg storend vinden.

• 9P de Wolf25-08-2018

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel, prachtige tuin met zitjes en zwembad. Privestrandje Vriendelijk personeel, lekker eten en drinken. Schoon

• 10Inge & Erik08-06-2018

Super fantastisch verblijf

Heel vriendelijk personeel. Wij hebben hier 5 dagen gezeten. Goeie uitleg bij aankomst van de eigenaar wat er te doen valt op dit prachtige eiland. Je kan op eigen vervoer ( aanrader als je net als ons 5 dagen gaat) en ook met bus of taxi dit ook allemaal goed uitgelegd. Je krijgt zelfs een formulier met hierop de bustijden.

Elke dag schone lakens en handdoeken. Als je tekort komt kan je altijd bijvragen. Zeer Hygiënisch. Wat voor ons een dikke plus punt ook is.

Ontbijt super verzorgd voor iedere wel wat en goed vers. Heerlijk aan het zwembad waar je kan ontbijten. Zwembad niet al te groot maar wel lekker om even in af te koelen.

Vliegtuigen komen hier laag over en die hoor je uiteraard. Wij hebben er weinig last van gehad ook s'nachts niet gehoord. Wij waren overdag wel veel op pad.

Je kan hier ook lunchen voor een normale prijs en ook dineren. Dat was echt lekker.

Eigenlijk geen klachten voor dit hotel.

• 9Familie de Vos11-05-2018

Gewoon doen!

Wat een ontzettend leuk hotel met privé strand. Wat me direct opviel was de Griekse sfeer en gastvrijheid. Een schitterende, rustige kamer met uitzicht op zee. Vliegtuigen komen, af en toe, over het hotel, maar wij vonden het niet storend. What you see is what you get als je naar de foto’s van de website kijkt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Neem wel een vest en lange broek mee. Gewoon doen!

• 9fenna12-09-2017

aanrader, perfect voor stellen. goede sfeer

leuk klein sfeervol huiselijk hotel , gelegen aan het strand. ontbijt was prima. maar ook lunchen, gewoon een borrel of een lekkere smoothie en/of de avondmaaltijd nuttigen (kleinere kaart of dagmenu) zijn aan te raden. eigen parasols en ligbedden. de mensen zijn aardig. ook de man van de receptie (eigenaar) wij hadden een kamer geboekt maar kregen een ruim schoon appartement met eigen terrasje . daarvoor moesten we dan 5 meter lopen naar het naastgelegen (stuk saaier) hotel omdat het voorhuis van het hotel sinds vorig jaar bij sigalas hoort. je hoeft het hotel dus niet in om bij je appartement te komen. je loopt alleen stukje over hun terras. tip: sigalas heeft ook beach-kamers, pal aan het strand. wij waren met ons 2. als ik nadeel moet bedenken zijn het de handdoeken, die waren niet wit maar beetje grijs en roken beetje naar azijn. ons bed was vrij hard maar we hebben er goed op geslapen. overvliegende vliegtuigen vonden wij geen probleem. maar goed, dat is persoonlijk. fira en oia zijn leuk. kamari boulevard, waar je via het strand met 4 min lopen staat, is klein maar wel gezellig om iets te eten of wat souvenirs te kopen.

Eigenaar, 29-01-2018

First of all thank you for choosing our hotel for your vacations. We really appreciate your feedback and we are very happy that you enjoyed your stay Hope to see you soon again Best wishes Yiannis

• 8Anneke Hoorn09-06-2009

niet naar dit hotel

De eigenaar is een barse man. Hij had ons overboekt. we hadden 1 pers.kamer betaald.Dat is op de andere eilanden prima gegaan maar niet bij Sigalas .Hij wilde ons met zijn drietjes in een appartement doen. Daar hadden we niet voor betaald.We kregen met de receptioniste een hele discussie(achteraf kwamen we er achter dat het zijn vrouw is).Om een lang verhaal kort te maken.Hij werd boos dat wij hun aanbod niet wilde accepteren.Hij ging schreeuwen en met zijn vuist op tafel slaan.Was erg bedreigend.Klacht naar de hostess en hebben een gratis diner gekregen.1 echtpaar is aan de overkant v d straat in een ander hotel gegaan, ook zijn eigendom was een ster meer,vond hij een reden om het aan te pakken, maar dat was alleen gebruik v d hotelkamer.Zijn personeel was heel erg vriendelijk wisten met de situatie ook geen raad.Vliegtuigen kwamen inderdaad laag over maar was ook best spectaculair. Wij wonen in de buurt van Schiphol dus wij zijn wel wat gewend.

• 10Joke19-12-2008

Fantastisch !!!

App.complex Sigalas voldeed voor 100 procent aan onze verwachtingen :) Ons appartement leek zo uit 1000 en 1 nachten te komen , personeel was erg aardig , de kamers werden dagelijks schoongemaakt , en die norse man van andere beoordelingen was een grote lieve schat , en de vliegtuigen ja dat weet je als je boekt en wij hebben er by the way van genoten !!! Ik kan iedereen Sigalas aanraden , wij gaan zeker nog een keer :) Gr.Joke

Aparthotel Sigalas info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar