Appartement Sellada Kamari

6 reviews over Appartement Sellada Kamari in het Nederlands

Heerlijk!

Miranda
29-6-2018

Prima appartementen, dicht bij zee en centrum. Heel gezellig gehad met personeel en andere gasten. De bbq was top! En Dimitri een prima gastheer. Speciaal wil ik Vathi (weet niet hoe je haar naam schrijft) die alles schoonhoudt maar ook een echte gastvrouw is! We hebben een heerlijke tijd gehad op een heerlijk eiland. En Kamari is gezellig druk. Tip als je uit eten wilt, de hoofdstraat, zijstraat van de boulevard is een stuk goedkoper en er zitten heerlijke tentjes. Oa Korali en Pinakio zijn aanraders.

Gewoon goed het appartement Sellada.

Jan
2-6-2016

Een mooi, net appartement met meer dan voldoende ruimte, een heerlijk balkon in een fijne omgeving. Dicht bij het strand en best centraal tov de boulevard van Kamari. Schoonmaak is gewoon goed. Regelmatig schoon beddengoed en handdoeken. Je zit er op je gemak dus een aanrader.

Met veel plezier hier in juni een 10-tal dagen gezeten. Selleda ligt lekker centraal in Kamari met voldoende restaurantjes, winkeltje en supermarktjes in de buurt. De boulevard en het strand ligt op een 100 mtr wandelen. Sellada wordt gerund door een rasechte Griekse familie met als gastheer Dimitri. Altijd tijd voor een praatje en s'avonds voor het slapengaan nog even een raki! Mooi complex.

Echt griekse gastvrijheid in Sellada

KarinSmul
31-7-2014

Wat is het hier gezellig! Niet te groot, echte Grieken en echt genieten. Niets is Dimitris ( de eigenaar ) te veel. Hij is fantastisch met kinderen. Gezellige bar, heerlijke bbq (echt doen), goede verzorginging en schoonmaak. Sellada is een aanrader!

Mooi ruim appartement, leuke eigenaar

carina
23-7-2014

Leuk opgezet appt complex (18stks). Goede ligging. Dichtbij boulevard, winkels en strand (lava).

Airco en kluis aanwezig (gratis). Keuken is iets verouderd maar heb je toch bijna niet nodig.

Hele vriendelijke en gastvrije eigenaar (Dimitri) die er alles aan doet om je thuis te voelen. Hij is gek van kinderen.

1 x in de week een gezellige BBQ.

Bij het zwembad is een barretje met wat kleine snacks.

Regelmatig schone badhandoeken. (Bijna) dagelijks wordt er gedweild.

Sellada nieuw voor Nederland per 2014

bas_weber
18-7-2014

Sellada, weinig tot geen beoordelingen op internet, want het was nieuw. Bij deze de 1e beoordeling.

Eenvoudige griekse kamers met :

Airco

Kluisje

En WIFI op het binnen terrein en in de receptie.

Dicht bij het strand

Naast de brommer verhuur

Vlak bij een duikschool en

De boulevard van kamari is 1 blok verder.

In het straatje zelf zijn al 3 supermarkten aan welig (hoe verder van het stran hoe goedkoper)

Personeel/ eigenaar is erg vriendelijk en heel makkelijk met kinderen.

In het hoog seizoen wordt er wekelijks een bbq georganiseerd.

Bed te hard? Geen probleem dan word er en extra matrasje geregeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sellada Kamari in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sellada Kamari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.