Hotel Santorini Kastelli

Hotel Santorini Kastelli

7.6Goed

Griekenland, Cycladen eilanden, Santorini

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Santorini Kastelli voor je op een rij gezet:

• Sauna

26 reviews over Hotel Santorini Kastelli

• 9Yvette18-09-2015

Super!

Fantastisch! Wij waren er voor onze honeymoon. Geen kinderen en lekker rustig met geweldig personeel en een mooi hotel.

De locatie is ook super. Aan de boulevard met veel restaurantjes en het strand, wat wij lekker rustig vonden. Weinig Nederlanders, wat wij persoonlijk wel erg lekker vinden.

Dit hotel kun je wel boeken!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Karin15-06-2014

Super mooi hotel dichtbij de boulevard van Kamari

Wij kwamen hier terecht omdat ons appartement was overboekt. We werden super ontvangen, echt klantvriendelijk!! Echt een super mooi hotel met 4 kleine zwembaden, mooie kamer met heerlijk bed (anders dan wat wij normaal gewend zijn in Griekenland ;-) ) en lekker ontbijt (zelfs champagne aanwezig). Ook gebruik gemaakt van 't sauna gedeelte, TOP!! Boulevard/centrum van Kamari om de hoek. Ik kan 't iedereen aanraden. Wij vonden het in ieder geval niet erg dat ons appartement overboekt was :-).

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Vandeputte24-08-2013

Heel rustig - dicht bij de kust en boulevard

Resort Kastelli is heel rustig, goed onderhouden resort, op een 100-tal meters van de zee. Strand te bereiken via een klein voetwegje.Heel vriendelijk personeel. Goed onderhouden kamers. Resort in een mooie groene omgeving met verschillende zwembaden. Net en verzorgd, doch al wat ouder van inrichting (badkamer). Ontbijt (buffet) is meer dan voldoende. Diner met bediening aan tafel. Stijlvol en met karakter.Na een paar dagen wordt het echter een beetje eentonig - mediterane keuken. Weinig of geen animatie in het hotel, maar dit bevorderd anderzijds de rust. 's Avonds en 's nachts bijzonder stil. Toch genoten van een mooie vakantie in combinatie met verkenning en trips op het eiland zelf.( touroperator heeft er een schitterende gidse Maggy). Prijs - kwaliteit is dit hotel niet echt goedkoop, misschien zelf een beetje te maar toch de moeite waard

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Lia02-08-2011

rustige accomodatie vlakbij boulevard en strand

Wij hebben afgelopen 10 dagen genoten in dit hotel. Nette onderhouden kamer, wij hadden kamer 405 en keken uit op het zwembad. We hadden iedere dag plaats genoeg en anders is er nog ruimte bij de kleinere baden, ik heb er 5 geteld! Wij hadden alleen ontbijt, was heel uitgebreid en het personeel doet hun best het naar je zin te maken. Gelegen vlakbij het strand en boulevard met verschillende eetgelegenheden, paar minuutjes wandelen. 'n guad gehuurd om het eiland te verkennen met schilderachtige uitzichten, het is ons prima bevallen!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Rick Scherphof15-09-2010

Mooi hotel, maar de kamers......

Een mooi hotel op minder dan 5 minuten van de boulevard van Kamari. Het hotel is goed, ontbijtbuffet is goed en service is prima, kamers zijn matig tot slecht.

Wij kregen kamer 514, gelegen aan de rand van het hotel.

Deze maakte de verwachtingen (5 sterren zou goed moeten zijn) totaal niet waar. De kamer was klein opgezet, voorzien van matige bedden, oud en slecht onderhouden. Wij hadden bijvoorbeeld geen stopcontacten op de douche, een verschimmelde afzuiging, alleen een handdouche, geen plek om je beautycase neer te zetten, loszittende stopcontacten in de kamer, een niet werkende tv en ga zo maar even door.

Na het indienen van een klacht kregen we de volgende dag een fatsoenlijke kamer achter de receptie met uitzicht op de tennisbaan en een privezwembadje. Deze kamer was 2 keer zo groot en netjes ingericht.

Was deze kamer dan 5 sterren waard? Ik durf het niet te zeggen.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Temmerman - Van De Paar28-07-2010

Zalig , knus hotel op zeer goede ligging

Prachtig, klein, zeer verzorgd hotel, continue aandacht aan netheid, steeds propere handdoeken aan de zwembaden die je ook mag meenemen naar het strand. Zeer vriendelijk personeel met de glimlach. Ontbijt is verzorgd en gevarieerde keuze , over de andere maaltijden kunnen we niet oordelen ( enkel ontbijt genomen ). Andere gasten vonden de maaltijden geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader voor koppels , of kinderen boven de 16 jaar. We gaan dit zeker boeken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7marc21-04-2010

nooit meer

we hadden een junior suite met eigen zwembad,ter grootte van een postzegel,iedere keer als we douchten kamer helemaal blank airco deed het niet en eten was onder de maat en te duur.absoluut geen 5 sterren waard

Gereisd met partner in april 2010

• 8marijke luiten02-10-2009

hotelcomplex goed, onze kamer bar en boos

wij waren hier 26 september 2009 en zouden er 4 nachten verblijven. Tot onze verbazing werden wij in een zeer armoedige kamer gezet: douche was in zeer oude staat met kapotte doucheslang en weervlekken. Bed was zeer oud en slecht matras. Uitzicht muren. Op balkon armoedige stoeltjes waar je niet lang op kon zitten. Mijn man is gaan klagen omdat wij een luxere kamer zouden krijgen (daarvoor hadden wij betaald) Na aandringen werden wij ondergebracht in Pirgos in kasteeltje van dezelfde eigenaar. Het is goed gekomen maar we zaten niet in badplaats en overal ver van verwijderd en moesten dus auto huren. Was een aparte ervaring al met al.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Marti25-06-2009

Heerlijk hotel

Door een huwelijk op het eiland hier terecht gekomen (samen met het bruidspaar en de meeste huwelijksgasten). Wij vonden het hotel prima. Enig minpuntje was het lange wachten (paar uur) voor we de kamer opkonden (deze waren nog niet klaar toen we aankwamen) en de harde bedden. Kamer was zeer prettig (junior suite met balkonnetje), lekker ruim en goed schoon. Personeel bij balie was ok, verder erg lieve medewerkers, vooral tijdens ontbijt. Nog nooit meegemaakt dat je tot 12.00 uur kon ontbijten en ruimschoots keus. Mooi terrein waar het hotel op ligt en superligging t.o.v. de boulevard met eettentjes en het strand. Als we ooit weer naar dit mooie eiland gaan, dan gaan we vast naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8s vdv25-06-2009

leuk

ik was er van 08/06/09 tot 15/06/09, hotel is ok, we hebben enkel ontbijt genomen(die vrij uitgebreid is volgens de normen van een kleinschalig hotel)want het is 5 min. wandelen van de promenade, daar heb je tal van toeristische restaurantjes die meevallen in prijs qua eten, voor een biertje betaal je ong. 3€ en een halve liter wijn 5€. je kan trouwen ook een speciale menu aanvragen in het hotel en dat kost ongeveer 20€ p.p.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Santorini Kastelli info