Camping Santorini (in Thira)

Camping Santorini (in Thira)

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Santorini (in Thira) voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Santorini (in Thira) in het Nederlands

2008

Mooie camping met zwembad

Dennis en Celine
2-9-2008

Zwembad is een absolute plus!Wij waren er in het middenseizoen,eind augustus, dat was qua drukte goed te doen. Fira is erg toeristisch maar het uitzicht is het wel waard. Leuk voor een paar dagen. De stranden zijn minder goed dan op bijvoorbeeld Naxos (zwarte kiezels (heet!)) en steil aflopend, al kan je bijv. op Red Beach wel leuk snorkelen.

De camping is prima, vlakbij Fira. Er was bij ons wel regelmatig vrij harde muziek aan in het (open) restaurant/bar gedeelte. De sfeer is verder wel gezellig. Veel schaduw. Mini market met zeer beperkt assortiment, maar de supermarktjes zijn vlakbij.

Bij de receptie kun je excursies boeken. De dagtrip vulkaan-hot springs-Thirassia-Oia (nr 1.) is ons goed bevallen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Santorini (in Thira)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santorini (in Thira) in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santorini (in Thira) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.