Hotel Santorini Image (Messaria)

Hotel Santorini Image (Messaria)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Santorini Image (Messaria) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Santorini Image (Messaria) in het Nederlands

Mooie Plek

kaoutar
20-5-2010

Santorini Image Hotel:

Super leuke sfeer en het personeel was erg vriendelijk

Goed hotel

Pieter
17-5-2010

Een hotel zoals een hotel moet zijn. Correct, degelijk confortabel. Wij hadden de all-inclusive genomen en geen moment spijt van gehad. Eten ruim voldoende, lekker en regelmatig afwisseling. Show cooking was maar pas voorzien de dag van onze afreis. Spijtig, maar dat zijn de nadelen van vroeg op het seizoen te boeken. Men kan niet alles hebben ;-)

Ideale rustvakantie

VAN CAUWENBERG
11-4-2010

Dit hotel is gelegen aan bars en winkeltjes.De bungalows zijn groot en proper, niet modern maar toch ok.

Het zwembad is groot en het is rustig om er te liggen daar er weinig animatie is.Het ontbijt en avondmaal kan buiten genomen worden met zicht op het zwembad en de tuin. Het eten is lekker maar er is weinig keuze.

Dit hotel is prima gelegen om het eiland te verkennen met een scooter;zeker doen!

Verouderd hotel

Arens Luc
26-12-2009

Santorini Image is zeker geen 4 sterren waard. Het eten is er degelijk maar niet om van achterover te vallen. Meubilair van restaurant en bar is verouderd en aan vernieuwing toe. Animatie is er wel maar ze mogen van het managment maar een beperkt programma uitvoeren en dit programma is dan nog voornamelijk italiaans getint. Het hotel ligt wel om 300m van een kruispunt waar je met het openbaar vervoer alle richtingen uit kunt. Santorini is wel het mooiste eiland dat ik tot nu toe bezovht heb (heb er toch al een 5 tal gedaan)

uitstekend qua prijs kwaliteit

petra
6-10-2009

Het hotel bestaat uit superior rooms en bungalow rooms.

Wij hadden een superior room en deze was prima in orde. De eerste dag kregen we een kamer toegewezen aan de straatkant, wij hebben gevraagd om te wisselen met een kamer aan de zwembadkant en deze werd ons toegewezen van zodra dit mogelijk was, we hebben hier zelf niet veel moeite voor moeten doen maar werden na 1 dag al opgebeld. Het personeel was dus over het algemeen vriendelijk. Wanneer je iets wou bestellen, kon dit wel lang duren.

Het eten was lekker, vrij uitgebreid buffet. Er is sprake van thema-avonden, maar daar hebben wij niet veel van gemerkt. 1 keer konden wij 's avonds niet in het hotel terecht voor ons avondeten, omdat er een trouwfeest aan de gang was. Wanneer wij uitleg vroegen, zeiden ze ons 'we told you', maar dit was ons niet meegedeeld! Wij zijn dan ook elke dag het eiland gaan verkennen, misschien was dit overdag wel meegedeeld... Wij vinden het een prima hotel qua prijs-kwaliteit met een goede ligging.

Over te doen

STAM
23-9-2009

Propere kamers, ruime keuze aan het buffet, personeel spreekt ook frans.

rustig hotel, een echte aanrader wie van rust houdt. Fira en Oia zijn de mooiste stadjes in de omgeving, veel boetieks.

Prachtig Hotel voor een Topvakantie

Sampermans
14-9-2009

Ik heb al vele plekken over de hele wereld gezien maar Santorini staat sinds onze vakantie zonder twijfel in mijn top 5. Een prachtig eiland vol nostalgie en authenticiteit. Santorini Image is de perfecte uitvalbasis om dit eiland te verkennen. Gelegen in een piepklein dorpje (Messaria). Het eten is van goede kwaliteit met genoeg variatie. De Griekse avond is top. Wel aan te raden is het boeken van een superieure kamer. Deze zijn zeer net en mooi gerenoveerd. Andere Belgen die in de bungalows verbleven vonden deze verouderd. Zeker aan te raden is de Sunset-cruise.

een aanrader !

Carine Yde
13-9-2009

vakantie in aug. 2009 - super !

mooie ligging : met het openbaar vervoer kom je overal op het eiland -

hotel : netjes onderhouden,ook de tuin,nergens vond je een papiertje op de grond -

maaltijden : ruime keuze van verschillende gerechten ; koud en warm, er was steeds keuze uit vis of vlees, steeds spaghetti met 2 soorten saus, altijd frietjes,wie zeurt over steeds hetzelfde heeft ongelijk...

wij verbleven in een bungalow : proper en net onderhouden, zeker voldoende plaats voor 3 personen -

animatie : iets minder maar dan stoort het ook niet de ganse dag...men deed zijn best om mensen aan te zetten mee te doen met sport en dergelijke maar vele kijken liever toe...

prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader, misschien iets minder met pubers gezien de rustige ligging

nooit meer

Michael
12-9-2009

Hotel is dringend aan renovatie toe, aan het zwewbad veel te weinig ligstoelen.

Aan het restaurant veel te weinig tafels om buiten te eten. Zwembad is verouderd en vrij onverzorgt. En het personeel in het restaurant zijn dierenbeulen, ze spelen voetbal met de katten. En het was om de 3 dagen het zelfde. Besluit: Santorini prachtig eiland , voor herhaling vatbaar maar niet meer in dat hotel

Hotel voor jong en oud

De Neve D
2-9-2009

Hebben 1 nacht moeten doorbrengen in Mediterranean Royal Hotel 5*, wat de andere kant van luchthaven lag en ver van alles (zeker geen 5*). Santorini Image lag in de bewoonde wereld en heeft een pittoresk dorpje met tal van steegjes en trappen. Heeft de ideale ligging om het hele eiland te verkennen (aangeraden met scooter of quad), maar ligt een eindje van het strand. Wij waren daar met vele andere belgen, zelfs de chef kok is Nedtalig. Zowel keuze als friet, patat, pasta en ook eng ontbijt en om de 2 dagen pannekoeken. Helaas was er geen choco :( Een week Santorini... ons hoor je niet klagen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santorini Image (Messaria) in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santorini Image (Messaria) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.