Aparthotel Roussos Beach

GriekenlandCycladen eilandenSantorini

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Roussos Beach voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 5 reviews

7.4GoedScore uit 5 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Roussos Beach

• 8Willem04-07-2012

perfecte locatie

Tijdens ons eilandhoppen (Santorini, Naxos, Paros) hebben wij 6 dagen in dit hotel gezeten. Bij aankomst hebben we 1 nacht in dit hotel geslapen en hebben speciaal aan de hostess gevraagd of het mogelijk was dat wij bij terugkeer op Santorini weer in dit hotel konden overnachten. Dit is gelukt. De ligging is perfect direct aan de boulevard in Kamari. Zwembad voor de deur. Er zijn welliswaar niet zo veel ligbedden bij het zwembad, maar tijdens ons verblijf was er wel plaats voldoende, maar kan me wel voorstellen dat in het hoogseizoen er ligbedden te kort zijn. De kamers zijn eenvoudig ingericht (dat weet je als je naar Griekenland gaat), schoon, en zijn voorzien van een ijskast, kluisje, airco en t.v. Buffetontbijt redelijk uitgebreid maar helaas ontbrak de roereieren en gebakken spek. Wij hebben een perfecte tijd gehad op Santorini en komen beslist nog eens terug.

• 0A. van Kooten23-06-2011

Nooit meer! Zonde geld!

Wij hebben afgelopen week in een appartement verbleven. Het viel ons ontzettend tegen dat het appartement niet bij het complex gelegen is. Wanneer je gebruik wilde maken van het zwembad betekende dit eerst een wandelingetje...! De snackbar/poolbar is niet meer in gebruik! Het appartement was "schoon", maar ontzettend eenvoudig. Slechte bedden, weinig voorzieningen in de keuken (geen waterkoker, broodrooster, dus met oude pannetjes aan de slag), mankement aan het toilet (waar na melding bij receptie niets aan gedaan werd). Zoals in een beoordeliing uit het jaar 2008 al gemeld werd: VERGANE GLORIE! Voor de gevraagde prijs voor verblijf van 1 week zijn wij van mening dat er wel iets beter te vinden is in Santorini! Verder ontzettend goede sfeerig op de boulevard met een grote keus aan restaurantjes/bar.

• 8fam. Sins10-05-2010

eenvoudig hotel met perfecte ligging

We zijn een week verbleven in dit hotel. Kamers zijn schoon maar eenvoudig. Goede bedden en leuk balkonnetje. Ligging is perfect direct aan de boulevard. We hebben een prima tijd gehad en ruimschoots de gelegenheid om vanuit Kamari,Santorini te ontdekken. Echt een fantastisch eiland!!!!

• 6Smets17-07-2008

Vergane glorie - nooit meer

Als ik in hetzelfde hotel ben geweest als hier bedoeld wordt kan het niet zijn dat dat een 4-sterren hotel is. Het krijgt van mij hooguit 2 sterren. Volledig vergane glorie. Met een lik witte kalk en blauwe verf tracht de verloedering weg te stoppen door het Griekse tintje te benadrukken maar dat lukt niet. Alles is elementair en jaaaaaren oud. De kamer is zeer eenvoudig en het sanitair dateert zeker van voor de oorlog. Aan de receptie ligt "iemand" te slapen en de kamermeisjes reageerden niet op onze "kalimera" (ik vermoed zelfs dat ze niet Grieks waren). Alleen in het ontbijtzaaltje werkt een zeer vriendelijke en gedienstige jonge dame. Dat maakte de armzalige kwaliteit van het ontbijt goed. Rond het zwembad is een pandje van 3 meter om ligstoelen te zetten. De ligging is goed als je van avonddrukte houdt, aan de wandelpromenade aan het strand. Voldoende restaurantjes in de buurt om lekker te eten.

• 8J.J. Mosterd13-06-2008

Als je wat wil zien van Santorini is 1 week voldoende voor uitstapjes (boot, wandelen of openbaar vervoer). Klimaat was prima (zon en wind). Het lava-strand is minder aantrekkelijk. De restaurants zijn prima evenals de clientvriendelijkheid van het personeel. Kortom een goede, korte vakantie.

• 6C. Baak07-08-2007

wij hadden geboekt voor de appartementen, maar kwamen terecht in een appartement wat scheen te horen bij Roussos Beach. De kamer was lekker groot, maar we hadden geen warm water en airco; ondanks bezoek concierge. schoonmaakster elke dag langs, maar echt schoon was het niet. genoeg restaurantjes om elke dag ergens anders lekker te eten voor weinig geld. omgeving bekeken per auto; Kamari mooie uitgangsplek om Santorini te bekijken.

• 7GJ Nijenhuis28-07-2007

Ik ben met mijn gezin voor een korte vakantie op Santorini geweest. We hadden geboekt voor een appartement dat behoord bij het Hotel. Het appartement werd dagelijk netjes schoongehouden. Tijdens ons verblijf hebben we ons niet met warm water kunnen douchen ondanks dat we daar melding van gemaakt hebben. Ligging van het appartement is prima op 50 meter van het strand gescheiden door een smalle boulevard waar na 17.00 uur geen verkeer meer mag rijden. Het strand is geen zandstrand maar een strand met lavasteentjes vanwege het vulkanisch ontstaan van het eiland. Zwemschoentjes bieden prima uitkomst. Het water is helder. We mochten ook gebruik maken van het zwembad van het hotel maar het aantal plaatsen rond het zwembad is beperkt. Aan de boulevard liggen tientallen restaurants, winkeltjes en cafétjes en enkele discotheken. Prima bestemming om lekker uit te rusten en te genieten van de zon.

Aparthotel Roussos Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV