Hotel RK Beach

Hotel RK Beach
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor RK Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kamers schoon, bedden goed, ontbijt prima, GEEN griekse hartelijkheid en sfeer. RK beach ligt a/d boulevard maar is s' avonds verlaten en stil. Kamer 21O met balkon of zitje, gedeeld balkon voor 3 kamers. Direct aangegeven dat we graag een kamer met eigen balkon wilden. De dame van de receptie had geen tijd en gaf aan dat ze het morgen zou regelen,draait zich om en gaat in gesprek met andere gasten en laat ons staan. Volgende dag. Het is druk, we moesten niet zeuren, er kon niet gewisseld worden maar ze zou t elke dag opnieuw bekijken en weer draaide ze om. Overdonderd door de onbeschoftheid van deze dame aangegeven dat ze verder maar geen moeite meer moest doen.

RK beach zou door een paar simpele aanpassingen een leuk en gezellig complex kunnen zijn. Nu is t sfeerloos met een uiterst onbeschofte dame die overdag de receptie bemand. Zelfs bij het uitchecken pakte ze zonder een woord de sleutel aan en draaide zich om.

Kenmerken

3 reviews over Hotel RK Beach in het Nederlands

Mooie lokatie ,saai en sfeerloos

ROOK,
16-8-2017

Ons oorspronkelijke hotel bleek te zijn overboekt, dus kregen we een upgrade naar RK. Het is echt een fantastische plek om te verblijven! Ligging perfect, gelijk aan de boulevard en het strand. Personeels is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is eenvoudig maar prima verzorgd. Kamer netjes en elke dag nieuwe handdoeken en zeepjes. handdoeken service is ook aanwezig.

Hotel is niet rolstoelvriendelijk en voor kinderen weinig te beleven.

Fijn hotel

Sjappie
16-11-2015

Eind september verbleven wij een week in dit heerlijke hotel. We hadden een trendy kamer (betonlook en leuke badkamer met douche) met een prachtig uitzicht op zee, met daarvoor de boulevard en het strand gelegen. S‘morgens het gordijn open doen en wakker worden met de opkomende zon in je kamer of op je balkon. Daarna naar de ontbijtruimte en nog eens genieten van een heerlijk buffetontbijt (in de buitenlucht, naar keuze in of uit de zon) verzorgd door de supervriendelijke ontbijtman, die maar koffie en thee bleef aanslepen of je verraste met een schaaltje druiven. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt, zag er goed uit. Het strand was heel fijn met gratis ligbedden en parasol voor de hotelgasten (wel waterschoenen aan te bevelen). Gratis WIFI was over het algemeen zowel in de kamer als bij het zwembad goed. De airco werkte goed en niet storend. De koelkast in de kamer was ook fijn. Erg vriendelijk personeel, zelfs mijn vergeten oplader werd keurig nagestuurd. Wat een service!!! Kamari is een leuke plaats met dito boulevard met vele gezellige eetgelegenheden. Kortom, we hebben het heerlijk gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor RK Beach voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RK Beach in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RK Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.