Hotel Rivaristersterster

Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Rivari

• 8Jaimie21-08-2017

Een fijn verblijf

Het hotel zelf is prachtig! De kamers liggen verspreid in een ontzettend mooie tuin vol met bloemen. De kamers waren prima voor Griekse begrippen, alles wat je nodig hebt is hier te vinden. Wat wij persoonlijk een pluspunt vonden, is dat er een koelkast op de kamer is. Het hotel is voornamelijk gericht op Engelse gasten. Af en toe een Nederlandse of Duitse gast tegen gekomen.

Het zwembad is prima, wij zaten er eind juni en begin juli. In onze laatste week merkten we dat het drukker werd en waren de bedjes aan het zwembad vaak vol. Echter als je een dagje een uitstapje had en tegen 16.00 uur terugkwam, waren er altijd weer voldoende bedjes.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Chris en Marion Maris/ Karen van de Horst18-09-2008

Schitterende bloementuin en rust

Wij zijn net terug van een weekje Rivari. Het is een zeer mooi complex in een hele mooie goed onderhoud bloementuin. Heerlijk rustig. Appartementen zijn goed te noemen voor de Griekse begrippen. Ze zijn schoon en goed onderhouden. Kamari zelf is een leuke plaats waar het heerlijk toeven is. De overlast van de vliegtuigen is ons reuze mee gevallen. We gaan Santorini en Rivari zeker nog een keertje bezoeken

Gereisd met partner in september 2008

• 7Ria08-07-2008

een redelijk hotel

een prima hotel elke dag schoongemaakt,alleen de muziek bij zwembad elke dag het zelfde afschuwelijk er werd niet gereageerd als je er wat van zei.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Bas Kemps27-06-2008

Super

Rustig gelegen op 3 min lopen van de boulevard / strand. Prachtige bloementuin en een mooi zwembad. Het interieur op de kamer iet wat ouder maar verder niets mis mee. Kamer werd elke dag gepoetst en we kregen elke dag schone handdoeken. Het personeel was zeer gastvrij en vriendelijk.

Verder is het eiland echt super. Kamari telt tientallen goede eettentjes en leuke winkeltjes op de boulevard. Het enige nadeel is dat hoeverder naar achter op de boulevard hoe opdringeriger de restaurant medewerkers worden op je daar binnen te krijgen. Als je heel het eiland wil zien is het aan te raden voor 2 of 3 dagen een auto te huren. Dan kun je alle hoeken van het eiland gezien hebben.

Gereisd met partner in september 2007

• 7E. Brenkman25-06-2008

appartement

We hebben op Santorini een fijne vakantie gehad, maar het appartement was, niet enigszins, maar BEHOORLIJK gedateerd. Het was verhuurd als appartement, maar in feite was het een hotelkamer met een keukenblok. Het sanitair leek wel gemaakt door Beun de Haas. Ook al was het douchegordijn stijf dicht, de gehele badkamervloer was een binnenmeer als er was gedoucht. In het "keuken"gedeelte wel een waterkoker, maar geen koffiezetapparaat. En dat is daar nodig, want de koffie bij het ontbijt en aan de zwembadbar was niet te drinken. TV aanbod bedroevend: 3 Griekse zenders, Dtsl.2 en Spanje, teletext: nog nooit van gehoord! In het slaapgedeelte een linnenkast waar zelfs Leen Bakker zich voor zou schamen. Kortom: Santorini, prachtig eiland, mooi weer maar in Rivari zien ze ons niet meer!

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Anita28-05-2008

Sfeervol complex. Rustige ligging. Vriendelijk personeel. Kamers zijn iets verlopen, maar alles functioneert en ze zijn goed schoon. Ontbijt is prima. Pluspunt: prachtige bloementuin.

Alleen gereisd in mei 2008

• 8Raeves Els16-08-2007

Het lijkt wel of er nooit schoon gemaakt werd.We zaten er vier dagen en geen één keer is de vloer schoon gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Mars en Il03-03-2007

Erg knus en leuk appartement, prachtig en rustig zwembad.Erg vriendelijk personeel en goede service.Vliegveld niet hinderlijk. Zijn 2 weken op Santorini geweest en het was schitterend! Kamari is een erg gezellig plaatsje met een leuke boulevard. De plaatsen Fira en Oia zijn echte aanradaers. GA in Fira eens niet door de winkelstraatjes lopen maar ga via de smalle straatjes naar beneden toe.. dit is echt super!! Oia is ook prachtig, vooral de zonsondergang. Wij hebben een excursie naar de vulkaan gedaan maar die vond ik veel te massaal. Een paar dagen een scooter huren is erg leuk. Je kunt zo het hele eiland rond rijden. Het openbaar vervoer is goedkoop en de bussen rijden tot vrij laat. SANTORINI.. RIVARI...KAMARI..SUPER

Gereisd in maart 2007

• 8marjan18-08-2006

We zaten hier de laatste dagen van ons eilandhopvakantie. We werden heel vriendelijk ontvangen en de kamers zagen er netjes uit.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8petra amand18-08-2006

Mooi appartement en goede service. Iedereen aan te raden

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Hotel Rivari