Appartement Regina Mare

AppartementWeer vandaag31°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Regina Mare voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Regina Mare in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wat een uitzicht!

Tolleke Dijkstra
23-6-2009

Regina Mare ligt op de caldera en dat biedt een ongekend spectaculair uitzicht!

Je zit zo hoog dat zelfs de cruiseschepen kleine bootjes lijken. De locatie is zo uniek en romantisch. De kamers zijn goed ingericht, de ruimte is voldoende.

Een andere verrassing was het geweldige ontbijt, een home made breakfast met tientallen verschillende hapjes , koekjes, cake en deegpasteitjes. Erg lekker. De ruimte op het zwembadterras is beperkt om te ontbijten, maar je kunt het prima meenemen naar je eigen terras. De mensen in de bediening zijn erg aardig en behulpzaam. De bagage wordt keurig langs alle trappetjes naar de kamer gebracht.

Vanuit het hotel kun je een schitterende wandeling maken langs een prachtig voetpad naar Fira, de hoofdstad.

Ook de wandeling over de caldera naar Oia is zeer de moeite waard, al duurt deze wel 2 uren en zijn wandelschoenen aan te bevelen.

Na deze inspanningen is het prettig vertoeven op het terras bij het kleine zwembad.

Tip: islandhoppen!

2005

Wij waren hier op huwelijksreis en een mooiere plek kun je je niet wensen. Een sfeervol, kleinschalig en rustig hotel. De kamers zijn tegen de rotsen gebouwd (in terrasvorm) en hebben een fabelachtig uitzicht. Prima -lekker diep- zwembad en lekkere ligbedden en zitjes. Verzorgde kamers en buitengewoon vriendelijk personeel en een superontbijt! 's avonds in de bar heerlijke hapjes en drankjes te krijgen (niet goedkoop). Zeer knus en hele lieve kleine katjes. Het enige nadeel is dat het erg 'netjes en gepolijst' is allemaal, wij hebben de laatste avond van het balkon van de eerste verdieping een bommetje in het zwembad gemaakt, omdat we even moesten ' rellen'. Enne het is veel klimmen! Maar daar krijg je mooie benen van...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Regina Mare in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Regina Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Regina Mare scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.