Appartement Polydefkisstersterster

87 reviews over Appartement Polydefkis

• 2018
    10Ingrid spronk22-09-2018

Fantastische ervaring onvergetelijk 🤩

Prachtig complex lieve mensen een ongelooflijk goed ontbijt met iedere dag vers fruit eitje gekookt of gebakken Engels ontbijt teveel om op te noemen. Schoonmaak in het appartement iedere dag.Een leuk zwembad met heerlijke ligbedden.Gezellige bar met uitstekende service alles werd naar je toe gebracht.Normale prijs voor de consumptie en of je snacks. En het leukste nog geen 5 minuten lopen naar het strand.En ze hebben een shuttle busje waar mee ze je tegen een vergoeding overal heen rijden.Bij de receptie kun je dat allemaal regelen.Wij komen al jaren in Griekenland maar nog nooit zo goed verzorgd geweest.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Marc19-09-2017

Geweldig

Dit appartement is echt geweldig. We hebben er een geweldig verblijf gehad. De ligging is perfect. Alles zeer dichtbij. (Winkels/Strand/Restaurants/Bushalte) En toch is het er lekker rustig. Het appartement werd goed schoon gemaakt en er heerst een vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Ontbijt is goed en voldoende van alles. We gaan hier zeker nog een keer terug naar toe. Zeker een aanrader..........!!!!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Hardorff22-07-2017

mooiste vakantie. Volgend jaar weer.

Zeer mooi verblijf zeer vriendelijke mensen. Alles op loopafstand zee, winkels, bars, horeca , verhuur/vervoer enz enz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8R&I11-06-2017

Eenmalig!

Wij verbleven 12 dagen in appartement 36 waar je niet veilig kunt douchen ,ca.60x60 ruimte om te staan ,je stoot je overal aan en douchegordijn veel te kort waardoor alles nat wordt buiten de douche en tegels spekglad zijn dus...oppassen geblazen!!Balkon klein en achter 'n muurtje zodat je niets ziet van het uitzicht. Even contact met het thuisfront was ook niet mogelijk of je moet naar de receptie voor WIFI ,werd veel over geklaagd en is echt niet van deze tijd!

Dames van de schoonmaak en dame die het ontbijt verzorgd verdienen een dikke pluim voor hun werk en vriendelijkheid met dagelijks schoonmaak van app.

Eigenaars zijn zeer onvriendelijk zo hebben wij ervaren, een goedemorgen wensen was vaak nog teveel.

Verder een prachtig geheel ,heel rustig ,super schoon ,goede matrassen op een smal bed..vlak bij supermarkten en mooie boulevard met terrassen en winkels op een schitterend eiland!

Verder een mooie vakantie gehad ;Santorini is zeer zeker de moeite waard!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Heel goed19-05-2017

Heel goed

De appartementen zijn erg schoon, er wordt elke dag schoongemaakt dus dat is een echt pluspunt. Het enige minpuntje was dat de wifi alleen in de openbare ruimtes beschikbaar was, en daar vaak ook nog niet heel goed. Ik miste het af en toe toch wel even snel in het appartement wat berichten te versturen. Verder was alles helemaal prima. Goed ontbijt en een mooi zwembad met comfortabele stoelen. Zeker aan te raden dus, behalve de wifi.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Emmy Nijhuis en Andrea Postma17-05-2017

Een fantastisch appartement!

Ik heb geen min puntje , of het moet zijn het slechte WiFi bereik. Super schoon en groot appartement. Met 3 terrasjes/balkons. Elke dag schone bedden en handdoeken. Een perfecte ligging , vlak bij de boulevard en het strand. En toch heerlijk rustig!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10eddy polak24-04-2017

was geweldig het appartement

alles was uitstekend de mensen waren daar heel vriendelijk

Gereisd met partner in september 2016

• 10poilak e.m.23-09-2016

graag weer

een geweldig app.in Kamari alles was er aanwezig ontbijt was prima verzorgd.Heel leuke mensen. Vriendelijk en lief

Gereisd met partner in september 2016

• 9Birgitte11-09-2016

fenomenaal!

Woorden zijn overbodig, of juist niet In 1 woord; Geweldig! Nog nooit zo'n brandschoon appartement gehad. Iedere dag werd schoongemaakt (door Rudina, wat een lieve jonge vrouw) evenals schone handdoeken. We hadden een gerenoveerd superior 2-kamer-appartement nr1, centraal gelegen tussen ontbijtruimte en zwembad in, met maar 1 traptrede wat wel prettig is als er mensen komen die slecht ter been zijn. Het is prima gelegen, halverwege het pad en daardoor geen geluidsoverlast. In het centrum van Kamári. Kluisje is gratis bij een superior appartement. Ontbijt, ook erg goed. Bij het uitchecken kregen we een cadeautje van de eigenaresse. Als ik 1 minpuntje moet geven over wat ik mis, dan is dat airco in de woonkamer. Mijn moeder sliep in de slaapkamer en ik in de woonkamer, waar het ondanks begane grond en veel luiken, toch erg warm kon worden. In 12 dagen 10 verschillende tavernes gehad, ook al is dat heel persoonlijk, onze 2 favorieten 'Rakomelo' en authentieke famile-taverne 'Sellada', waar we dan ook 2x gegeten hebben. Ligging; bij boulevard naar rechts, bijna achteraan rechterstraatje in. Het ziet er geheel rood uit qua tafels en inrichting. Sellada ligt iets verder naar boven toe in datzelfde straatje, de allerlaatste taverne, echt Grieks! ook qua uitstraling.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Jolanda16-08-2016

Gezellig schoon complex

Harde werkers zijn het stuk voor stuk. Staan stuk voor stuk zeven dagen per week voor je klaar. Kluishuur maar 1 euro per dag. Airco all incl.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

8 tips over Appartement Polydefkis

• Breimer, 08-05-2014

Huur een auto ( jeep) op de hoek. 3 dagen volledige verzekering voor prijs van 1 dag bij hostess. Poseidon heeft lekker Grieks eten. Restaurant bij boulevard naar rechts, bijna achteraan rechterstraatje in, na Andreas. Het ziet er geheel rood uit qua tafels en inrichting. Fantastisch eten, mega ketjes en hapjes, toetje van het huis en betaalbaar! Oma staat in de keuken, bakt zelf het brood. Alles van eigen land. Thyme and honey zit ernaast, ook lekker eten, iets duurder. Maar niet zo goed als...

• a.polak, 25-10-2013

Op het eiland en in Kamari zijn veel toeristen. Maar bij Polydefkis kan je je rust vinden.

• Pieter Sturrus, 24-06-2013

Neem de local bus eens: rijdt regelmatig en op tijd. Prince (op de hoek bij de boulevard) is aan te bevelen voor zowel een goede maaltijd als een kop koffie.

3 vragen over Appartement Polydefkis

• J Vermeulen, 24-07-2014

2 kamer appartement superieur

ik wil geen trappen lopen en een begane grond 2 kamer superieur appartement huren ,wie weet welke appartementnummers ik moet vragen?

Jacqueline S., 16-06-2015

Kamer nr 2 is geweldig . ( 1 traptree af en 2 traptreden op , dus eigenlijk geen trap ;-) de kamer ligt achterin in het rustige gedeelte en heeft een balkon en een buitenzitje voor de voordeur !

janvermeulen41, 17-06-2015

Beste Jacqueline bedankt dat je de moeite heb genomen om ons te mailen.

• M Vastenburg, 16-01-2013

Vliegtuigen

Hallo, Ik wil graag deze zomervakantie naar Polydefkis gaan maar mijn vraag is heb je veel last van de vliegtuigen? Aangezien je daar ong 1km van het vliegveld af zit?

Groet,

Marcel Vastenburg

Falco Rossel, 18-01-2013

Je ziet inderdaad een hoop vliegtuigen als je op het strand ligt of op de boulevard bij een restaurant zit, maar je hoort ze niet. In het appartement hoor je ze ook niet.

• Marianne, 07-01-2011

Losse bedden? Uitgaanslawaai?

Volgens de brochure heeft het 2 kamerappartement een slaapkamer met 2 persoonsbed. Zijn er ook appartementen met in de slaapkamer 2 losse bedden , dus met eigen beddengoed? Bovendien staat er "in levende omgeving" . Heb je 's avonds en s'nachts last van uitgaans lawaai en muziek??

a.polak, 09-10-2012

Ja er zijn ook losse bedden Geen last van uitgaanslawaai maar wij gaan vroeg of laat in het seizoen

Appartement Polydefkis info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats