Tijdelijk €25 aanbetaling

Oxygen Seaside

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oxygen Seaside voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 19 reviews

9.6FenomenaalScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Oxygen Seaside

• 9Anouk24-08-2021

TOP vakantie

Ben hier afgelopen 10 dagen geweest samen met mijn vriend en we hebben enorm genoten. Super vriendelijk personeel en de ligging is perfect. Je zit direct aan een boulevard, maar verder geen overlast daarvan. Wij raden het enorm aan om hier in de zomerperiode naartoe te gaan!!

• 10Esther10-08-2021

Perfect verblijf!

Een heerlijk kleinschalig hotel. Erg dichtbij de boulevard en het strand en toch rustig gelegen. Super schone kamers die elke dag worden schoon gemaakt en hele vriendelijke eigenaren. Ontbijt is nu ivm covid via een bestel formulier. Je kunt deze vervolgens nuttigen op het terras, bij het zwembad of je eigen balkon / terras. Ontbijt was elke ochtend erg lekker en vers. Goede airco en WiFi. Kortom een heerlijke plek en de eigenaren zullen er alles aan doen om je een fijne vakantie te geven.

• 10Ralph26-07-2021

Grote aanrader.

Vriendelijke mensen. Doen alles om je een fijne vakantie te bezorgen. Strand en boulevard zeer dichtbij. Op de kamer geen last van het geluid van de boulevard. Ontbijt zeer uitgebreid voor een kleinschalig hotel. Busstation op 300meter, makkelijk voor het transport over het eiland. Kamers zijn wat ouder maar hebben alles wat je nodig hebt.

• 8Gert en Annette24-09-2019

Doen!!!

Voor ons de derde keer, dat wij op Santorini waren. Vorige twee keer in andere hotels. De laatste keer was 16 jaar geleden! Er is veel veranderd op Santorini....... niet altijd positief.....er is veel meer gebouwd en het aantal vliegtuigen, dat per dag aankomt is zeker verzesvoudigd. Maar als je niet van grootschalige accomodaties houdt kunnen wij Oxgen Seaside beslist aanbevelen. Waarom.... - vlakbij het mooie strand - gigantisch gastvrije gastheer - Vassilis en gast vrouw - Anastasia! - schitterend zwembad.... met bijna altijd voldoende ligbedden - centraal in Kamari - Ik ga niet door.... anders kan ik hier volgend of later niet meer boeken, wegens teveel belangstelling - We waren hier met ouderen en jongeren Dus jong en oud....een aanrader

• 9Nicole06-07-2019

Heerlijke plek!

Kleinschalig appartementencomplex op een mooie locatie! Aan de voorzijde de boulevard met veel restaurants en aan de achterzijde het zwembad. Personeel werkt hard en zorgt ervoor dat alles naar wens is. De kamers zijn schoon, basic, maar prima. Santorini is een heel mooi eiland! Wij hebben 1 dag een auto gehuurd en alle mooie plekjes bezocht. Echt een aanrader!

• 9Jan Willem20-08-2018

Top hotel op super locatie

Super hotel met aan de achterkant een prachtig zwembad en aan de voorkant het strand. Mooie kamers en super vriendelijke bediening. Niets is teveel voor Vassili en zijn collega's. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ontbijt was prima verzorgd. Hotel is goede locatie voor uitstapjes

• 10Danique & Rene16-06-2018

Toppertje in Kamari

Hotel oxygen seaside is echt een top hotel!! Vasilis doet er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te houden. Hij is echt multitasker en niets is hem teveel. Als je een vroege vlucht hebt kun je het ontbijt eerder krijgen en als je nog een laatste dag hebt kun je vragen of je evt de kamer mag houden de laatste dag. De kamers zijn eenvoudig maar erg schoon. Iedere dag schone handdoeken en kamers worden goed schoongemaakt door een hele lieve schoonmaakster. Er is een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker en glazen aanwezig. Kamers liggen gunstig waardoor je of zicht hebt op het zwembad en anders de zee/boulevard. Geen last van drukte van de boulevard. Je hoort en ziet wel de vliegtuigen landen maar dat vonden wij geen minpunt. Zwembad ook erg schoon en prijzen voor drankjes aan het zwembad zijn prima. Veel keuzes aan restaurants: Captains Corner is top! 2 dagen een auto huren is echt een aanrader dit hebben wij via touroperator gedaan.

• 10Natascha en Harro27-05-2018

Heerlijk rustig

Zoals de omschrijving en de reviews aangaven: fantastisch. De locatie van het hotel is geweldig, direct aan de boulevard en de zee zónder dat je last hebt van de drukte daar. Kamers met zeezicht zijn geweldig, balkonnetje, bergruimte voor je kleding en de koffers, lekker bed en heerlijke stortdouche. Ontbijt lekker buiten in de schaduw of in het ochtendzonnetje aan het zwembad. S’avonds nog even langs bij de poolbar voor een drankje en de verhalen van Vasillis. Hij zorgt er mede voor dat uw verblijf in Oxygen prima verloopt. Kamers worden iedere dag schoongemaakt, handdoeken gewisseld en er zijn aparte handdoeken voor aan het zwembad verkrijgbaar. Deze kunnen onbeperkt ingewisseld worden voor schone exemplaren. Oxygen is een heerlijke locatie om je vakantie door te brengen.

• 10Dennis en Miranda05-05-2018

Vooral boeken! Super hotelletje

Geweldig hotelletje met een super ligging. Aan de rustige kant van Santorini gelegen, direct aan de gezellige boulevard van Kamari. De meerprijs voor een superior room met zeezicht is het waard. Prachtige kamer en Geweldig uitzicht. Vasillis en zijn medewerkers doen er alles aan om je een vakantie gevoel te geven. Schoon...netjes..en humor. Vooral Vasillis weet alles van zijn eiland en geeft je tips als je met de auto de boel gaat verkennen. Ontbijt is heerlijk. .ligging is super...kortom...aanrader!!!!!

• 9Marcel van Weert13-09-2017

Pracht hotel

Dit is echt n super accommodatie voor gezinnen. Mijn vrouw en ik zaten in kamer 7 en onze dochters van 18 en 15 ernaast. De kamers worden elke dag schoongemaakt en het ontbijt is elke dag anders. Lekker genieten aan t zwembad en de gezellige bar. 14 stappen en je bent aan de gezellige boulevard. En zeer dichtbij de zee. Kortom een super vakantie gehad

Hotel Oxygen Seaside info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kamari, Gr-84700