Hotel Oxygen Seaside

Hotel Oxygen Seaside

14 reviews over Hotel Oxygen Seaside in het Nederlands

Top hotel op super locatie

Jan Willem
20-8-2018

Super hotel met aan de achterkant een prachtig zwembad en aan de voorkant het strand. Mooie kamers en super vriendelijke bediening. Niets is teveel voor Vassili en zijn collega's. Iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Ontbijt was prima verzorgd. Hotel is goede locatie voor uitstapjes

Toppertje in Kamari

Danique & Rene
16-6-2018

Hotel oxygen seaside is echt een top hotel!!

Vasilis doet er alles aan om het zo aangenaam mogelijk te houden. Hij is echt multitasker en niets is hem teveel. Als je een vroege vlucht hebt kun je het ontbijt eerder krijgen en als je nog een laatste dag hebt kun je vragen of je evt de kamer mag houden de laatste dag. De kamers zijn eenvoudig maar erg schoon. Iedere dag schone handdoeken en kamers worden goed schoongemaakt door een hele lieve schoonmaakster. Er is een koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker en glazen aanwezig. Kamers liggen gunstig waardoor je of zicht hebt op het zwembad en anders de zee/boulevard. Geen last van drukte van de boulevard. Je hoort en ziet wel de vliegtuigen landen maar dat vonden wij geen minpunt. Zwembad ook erg schoon en prijzen voor drankjes aan het zwembad zijn prima. Veel keuzes aan restaurants: Captains Corner is top! 2 dagen een auto huren is echt een aanrader dit hebben wij via touroperator gedaan.

Heerlijk rustig

Natascha en Harro
27-5-2018

Zoals de omschrijving en de reviews aangaven: fantastisch. De locatie van het hotel is geweldig, direct aan de boulevard en de zee zónder dat je last hebt van de drukte daar. Kamers met zeezicht zijn geweldig, balkonnetje, bergruimte voor je kleding en de koffers, lekker bed en heerlijke stortdouche.

Ontbijt lekker buiten in de schaduw of in het ochtendzonnetje aan het zwembad.

S’avonds nog even langs bij de poolbar voor een drankje en de verhalen van Vasillis. Hij zorgt er mede voor dat uw verblijf in Oxygen prima verloopt.

Kamers worden iedere dag schoongemaakt, handdoeken gewisseld en er zijn aparte handdoeken voor aan het zwembad verkrijgbaar. Deze kunnen onbeperkt ingewisseld worden voor schone exemplaren.

Oxygen is een heerlijke locatie om je vakantie door te brengen.

Vooral boeken! Super hotelletje

Dennis en Miranda
5-5-2018

Geweldig hotelletje met een super ligging. Aan de rustige kant van Santorini gelegen, direct aan de gezellige boulevard van Kamari. De meerprijs voor een superior room met zeezicht is het waard. Prachtige kamer en Geweldig uitzicht. Vasillis en zijn medewerkers doen er alles aan om je een vakantie gevoel te geven. Schoon...netjes..en humor. Vooral Vasillis weet alles van zijn eiland en geeft je tips als je met de auto de boel gaat verkennen.

Ontbijt is heerlijk. .ligging is super...kortom...aanrader!!!!!

Pracht hotel

Marcel van Weert
13-9-2017

Dit is echt n super accommodatie voor gezinnen. Mijn vrouw en ik zaten in kamer 7 en onze dochters van 18 en 15 ernaast. De kamers worden elke dag schoongemaakt en het ontbijt is elke dag anders. Lekker genieten aan t zwembad en de gezellige bar. 14 stappen en je bent aan de gezellige boulevard. En zeer dichtbij de zee. Kortom een super vakantie gehad

Kamer verschrikkelijk oudbollig

Coplo Helene
10-9-2017

kamer nr 8 oudbollig versleten en matrassen vuil en vering stak eruit. douchekop hing helemaal los bij het douchen een verschrikkelijke stank. Ontbijt ééntonig alle dagen hetzelfde. Man ook niet vriendelijk. Seavieuw niets van gezien. pluspunt kamers waren alle dagen gepoetst en propere handdoeken.

super plek

Peter breur
21-8-2017

Fantastisch kleinschalig complex.Vrij nieuw zwembad en appartementen, gelegen bijna aan de boulevard. De service is fantastisch en eigenaar en zijn rechterhand zijn ontzettend aardig en doen er alles voor om je verblijf zo prettig mogelijk te laten zijn.

Top hotel

Elischa
10-8-2017

Hotel Oxygen Seaside is een kleinschalig hotel aan de boulevard van Kamari.

Je zet 10 stappen en je waant je in tientallen taverna's waar je voor een goede prijs lekker kan eten. Daarnaast ben je zo op het zwarte kiezelstrand, waar je voor een tientje twee bedjes en een parasol kan huren. Wanneer je bij het restaurant eet waarvan de bedjes zijn, mag je gratis gebruik hiervan maken. (Neem waterschoenen mee naar het strand!!)

Wij hadden een superior kamer met zeezicht, deze had een net gerenoveerde badkamer met een heerlijke regendouche. De meerprijs voor het uitzicht is het zeker waard, wij hebben hier vele avonden tijdens de zonsondergang van de mooie lucht kunnen genieten. De kamer was verder goed en netjes en werd elke ochtend weer voor je schoongemaakt.

Het ontbijt was goed.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Santorini en daar heeft dit hotel zeker aan bijgedragen.

Ik kan niets anders zeggen dan top!

Helemaal top

Demi
1-8-2017

Toen wij boekten konden we bijna geen reviews vinden, maar wat is dit hotel top! We hadden een hele nieuwe kamer met een super mooie badkamer (regendouche!). De ligging is gewoon perfect, wij hadden uitzicht op de zee waar we zeker van genoten en het zwembad is ook helemaal nieuw en ziet er goed uit. De medewerkers zijn super lief en weten veel over het eiland.

Kamer werd elke dag goed schoongemaakt.

Het ontbijt is prima, niet heel bijzonder.

Het enige negatieve puntje dat ik zou kunnen bedenken is dat de badkamer soms een beetje stonk. Maar dit was zeker niet altijd.

Fantastisch kleinschalig hotelletje

Rony V
8-7-2017

Oxygen Sea Side is een klein familiehotelletje met slechts 12 kamers, maar hierdoor is het juist zo ongelooflijk leuk. Je bent geen nummer, want de eigenaars en het personeel zijn allen zo vriendelijk en trachten alles naar je zin te maken.

Op het hotel is echt niets af te keuren, goede ligging op de wandeldijk van Kamari, mooie kamers, lekker eten en een prachtig nieuw aangelegd zwembad met jacuzzi.

Wij hadden gekozen voor een superieur room met zeezicht en dit was de meerprijs zeker waard, alhoewel de gewone kamers ook een mooi zicht hebben op het zwembad en de achterliggende bergen. Onze kamer was mooi ingericht, heel strak en modern en de pas gerenoveerde badkamer heeft een inloopdouche met regensproeier en mooie tegels. Ook iedere dag zeer propere schoonmaak en verse handdoeken. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid en voor de lunch kan je eventueel aan de poolbar ook een slaatje,tosti of zo bestellen.

Een dikke proficiat aan Stefanos en Mantha, die ons een fijne vakantie hebben bezorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oxygen Seaside in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oxygen Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.